اجاره تاور کرین در قرچک

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قرچک یکی از شهر زیر مجموعه شهرستان قرچک در است.ان تهران محسوب می شود که به دلیل مجاورت و نزدیکی به جنوب شهر تهران و شهر ری، بسیاری از افراد آن را به عنوان محله یا منطقه ای از تهران در نظر می گیرند. یکی از پر سرچ ترین سوالات در خصوص قرچک جمله "قرچک منطقه چند تهران است." می باشد. این جمله از پایه اشتباه است.، چرا که قرچک در محدود شهری تهران قرار نمی گیرد. در واقع می توان گفت قرچک یک محله نیست و به عنوان یک شهر در جنوب است.ان تهران واقع شده است.. 

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.


قدرت باربرداری در تاور کرین بر مبنی ساختار آن ها می باشد که تا چه تناژی را می تواند از روی زمین بلند کند، این کار توسط الکتروموتور انجام می شود و الکتروموتور به گیربکس و از گیربکس به درام یا همان وینچ متصل است. و توسط وینچ مقدار نیاز سیم بکسل تا ارتفاع مورد نیاز دستگاه و رابطی به نام هوک قلاب به بار متصل می گردد .لازم به ذکر است. پس از راننده و فرمان هدایت، کلیه سیستم فوق توسط یک سری میکروسوئیچ در حال کنترل است. تا دستگاه بار بیش از حد مجاز را (تناژ) از روی زمین بلند نکند و ایمنی دستگاه حفظ گردد.

به دلیل زمان قابل توجهی که برای راه اندازی یک جرثقیل برجی لازم است.،کل هزینه کرایه آن افزایش می یابد.يكي از دلايل مقايسه تاوركرين هاي روز دنيا بررسي مسائل هزينه است..زيرا ساعات مورد نیاز برای راه اندازی جرثقیل برجی بر هزينه هاي آن تاثير مي گذارد. اين هزينه در انواع تاوركرين ها متغير مي باشد.هر چه مدت زمان کوتاه تری برای است.خدام و راه اندازي جرثقیل نياز باشد در هزینه هاي آن صرفه جويي خواهد شد.

اين برند مهندسی و لجستیکی دیده يكي ديگر از برخي از پرفروش ترین برند تاورکرین در سال است. .كه طي ۵ سال،در جرثقیل های برجیخود را توسط یک تیم فنی بسیار ماهر با تاکید قوی بر ایمنی و شیوه های کار ایمن به بازارهاي مستقر در ابوظبی،آسیا،اروپا،آفریقا و اخیراً آمریکای شمالی وارد كرده است..



( اجاره ) های دیگر