خریدوفروش تاور کرین در لواسان

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از اولین جاهای دیدنی در سفر به لواسان گردنه قوچک است.؛ اما چرا باید از این گردنه دیدن کنیم؟ گردنه قوچک گردنه‌ای است. که تهران را به منطقه شمیرانات و جاهای دیدنی لواسان متصل می‌سازد. علاوه بر این در اینجا شاهد پارک جنگلی لواسان هم هستید. البته لواسان چند پارک جنگلی دارد و این پارک را با نام پارک جنگلی قوچک هم می‌شناسند.

امامزاده فضلعلی (ع) واقع در روستای ناران بخش لواسانات، برادر امام رضا (ع) و از فرزندان امام موسی كاظم (ع) است.. در حال حاضر ساختمان امامزاده دو ایوان دارد که یک ایوان در ضلع شمالی و دیگری در ضلع جنوبی خودنمایی می‌کنند. اتاق مقبره پلان چهارضلعی دارد و مزین به آینه‌کاری است. که به هشت ضلعی و بعد به دایره تبدیل شده و به گنبد منتهی می‌شود. سقف امامزاده به‌دلیل بارش‌های شدید نیمه دوم سال، شیروانی دارد. این اثر تاریخی در سال ۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

به دلیل قرار گیری لواسان در میان رشته کوه‌های البرز، آبشارهای متعددی در اطراف لواسان وجود دارد. سرچشمه اغلب این آبشارها رشته‌های البرز و یا آب شدن برف‌های کوه‌ها است.. یکی دیگر از آبشارهای لواسان، آبشار کفترلو در روستای کند علیا است.. این آبشار در حدود یک ساعت و نیمی روستا قرار دارد و برای رسیدن به آن باید این مسیر را پیاده طی کنید.


برای مثال فردی باید به صورت چشم دوم راننده عمل کند تا نقاط کور راننده را پوشش دهد. اپراتور قبل از شروع کار، باید معاینات فنی جرثقیل را انجام بدهد و از عملکرد درست برج جرثقیل اطمینان حاصل کند. برخی از اجزای حیاتی که مورد بررسی قرار می‌گیرند عبارت‌اند از موتور‌ها، طناب‌های سیم، دستگاه‌های ایمنی، سیستم‌های کنترل و قلاب.  

تاورکرین ها علاوه بر قدرت بلند کردن بار و حرکت آن به سمت جلو و عقب دارای قدرت جابجایی بار در شعاع درجه و انتقال آن به هر نقطه ی دلخواه می باشند. معمولا این کار توسط یا الکتروموتور و یا گیربکس انجام می گیرد که جهت ایمنی آن نیز میکروسوئیچ هایی تعبیه گردیده که در مواقع لزوم از دور زدن بیجا جلو گیری می نماید.

سازندگان اين نوع جرثقيل هاي سنگين را تاوركرين ناميدند.زيرا كه دارای طراحی منحصربفرد چهارگوش مدولار بود.این طراحی مدولار از مهار و بازوی بسیار کوتاه برای بازار ساخت و ساز ماستفاده مي كند و بیش از حداکثر واقعی تن وزن را مي تواند حمل كند.هم اكنون،انواع طرح‌های تاوركرين ها با ظرفیت بالا پیشرو در صنعت ساختماني هستند. 



( خریدوفروش ) های دیگر