خریدوفروش تاور کرین در لواسان

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


روستای افجه در دل طبیعت کوهستانی قرار گرفته است. و ازاین‌رو، در بیشتر روزهای سال آب‌وهوایی مطبوع و دلچسب دارد. این روستای سرسبز به‌لطف چشمه‌ها و رودخانه‌ها، باغ‌ها و کشتزارهای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به باغ‌های سیب، گیلاس، آلبالو، گردو، گندم و جو اشاره کرد. رودخانه بزرگی از وسط روستا می‌گذرد که باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی را سیراب می‌کند و در حاشیه آن مسیر جذابی برای پیاده‌روی وجود دارد.

لواسان از مقاصد گردشگری و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای گشت و گذار در این خطه، سفری یک‌روزه یا دو روزه را برنامه‌ریزی کرد. البته برای این که سفر لذت بخشی داشته باشید، بهتر است. قبل از حرکت با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی آن به خوبی آشنا شوید تا در زمان سفر دچار سردرگمی نشوید و برای گردش در لواسان بهترین انتخاب را داشته باشید.

کمتر کسی در ایران نام منطقه لواسان تهران را نشنیده است.. اگر ساکن پایتخت باشید حتماً با این منطقه آشنایی دارید. اینجا در واقع یک شهرستان کوچک از توابع شمیرانات تهران است. که در بخشی به نام لواسانات قرار گرفته است.. یک منطقه خوش آب‌وهوا و شمالی که به دلیل هوای خوش و طبیعت چشم‌نوازش حسابی معروف شده و محبوب تهرانی‌هاست. در این مقاله از میهمان شو قصد داریم شما را برای سفر به لواسان تهران راهنمایی کنیم. از تهران تا لواسان چهل دقیقه راه است.. حدوداً با دقیقه رانندگی می‌توانید خود را از مسیر آزادراه شهید بابایی یا بزرگراه شهید زین‌الدین تهران به جاده لشگرک و از آنجا به لواسان برسانید. البته برای رسیدن به لواسان راه‌های دیگری هم وجود دارد. اگر ساکن شرق تهران هستید می‌توانید از مسیر جاده تلو هم به سمت لواسان بروید. در ادامه بیشتر با جزئیات سفر به لواسان آشنا خواهید شد.


ليبهر تنها نامي است. كه در سال در زمينه توليد جرثقیل های برجی شروع به كار كرد و اکنون تولید کننده پیشرو جهانی  در زمينه ساخت و ساز جرثقیل های برجی است. و دارای پنج کارخانه تولید در آلمان، اسپانیا، هند، برزیل و روسیه است..ليبهر با ارائه انواع تاوركرين هايي با قابلیت نصب سریع، چرخاندن بالا،بازوی لوفینگ توانسته فروش بالايي براي خود رقم بزند.

به دلیل زمان قابل توجهی که برای راه اندازی یک جرثقیل برجی لازم است.،کل هزینه کرایه آن افزایش می یابد.يكي از دلايل مقايسه تاوركرين هاي روز دنيا بررسي مسائل هزينه است..زيرا ساعات مورد نیاز برای راه اندازی جرثقیل برجی بر هزينه هاي آن تاثير مي گذارد. اين هزينه در انواع تاوركرين ها متغير مي باشد.هر چه مدت زمان کوتاه تری برای است.خدام و راه اندازي جرثقیل نياز باشد در هزینه هاي آن صرفه جويي خواهد شد.

برند كرول( Krøll ) اغلب براي ساخت نیروگاه هسته ای و كارخانه هاي كشتي سازي ساخته شده است..کرول K  يكي از سنگين ترين تاوركرين جهان است. كه ساخت ساختمان های عظیم الجثه را امکان پذیر می کند طوري كه هرگز با جرثقیل های متحرک امکان پذیر نخواهد بود.



( خریدوفروش ) های دیگر