اجاره تاور کرین در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


جرثقیل برجي تاپسون،در چین به عنوان سنگين ترين تاوركرين جهان ساخته شده است..كه محدودیت حمل وزن تا تن را در حداكثر ۸ متر قادر به بلند كردن هستند.این تاوركرين مطمئناً یک شگفتی مدرن است. كه  در دسته سنگين ترين تاوركرين هاي جهان قرار دارد.با این حال،قدرت بلند کردن آن به وضوح رکورد جهانی سنگین ترین تاوركرين جهان را زده است..که در صنعت كشتي سازي كاربرد گسترده اي مي شود.

ماموت را نميتوان در ليست پرفروش ترین برند تاورکرین در سال   قرارنداد.اين برند از ابتدای فهاليت خود مقام اول را در اختیار داشت و به طور گسترده پیشتاز اين صنعت است..علاوه براين،کسب رتبه ALE جايگاه اين برند را بيش از هر زمان ديگري تثبيت كرده است..اين برند اکنون با بیش از کارمند در سراسر جهان و انبار فعالیت حضور جغرافیایی خود را براي فروش تقویت کرده است..

از دهه اولین جرثقیل برجی به جهان معرفي شد تا فرصتي براي برج سازان باز كند. آرتور لوب اولين طراح تاوركرين بود كه اين دستگاه را با بالاتنه چرخان و یک بازوی زینی به شکل و یک قلاب جلویی طراحي كرد.اين اولين تاوركريني بود كه با قابليت بالا بردن متر ارتفاع،توانست هتل دو ویل در Villeurbanne، فرانسه را بسازد.



( اجاره ) های دیگر