خریدوفروش تاور کرین در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


تاورکرین ها علاوه بر قدرت بلند کردن بار و حرکت آن به سمت جلو و عقب دارای قدرت جابجایی بار در شعاع درجه و انتقال آن به هر نقطه ی دلخواه می باشند. معمولا این کار توسط یا الکتروموتور و یا گیربکس انجام می گیرد که جهت ایمنی آن نیز میکروسوئیچ هایی تعبیه گردیده که در مواقع لزوم از دور زدن بیجا جلو گیری می نماید.

ماموت را نميتوان در ليست پرفروش ترین برند تاورکرین در سال   قرارنداد.اين برند از ابتدای فهاليت خود مقام اول را در اختیار داشت و به طور گسترده پیشتاز اين صنعت است..علاوه براين،کسب رتبه ALE جايگاه اين برند را بيش از هر زمان ديگري تثبيت كرده است..اين برند اکنون با بیش از کارمند در سراسر جهان و انبار فعالیت حضور جغرافیایی خود را براي فروش تقویت کرده است..

اين نوع تاوركرين سالهاست كه به میلیون ها مشتری در سراسر جهان در انواع پروژه هاي ساخت و ساز بزرگ و کوچک کمک کرده است. و راه حل های کارآمد و مقرون به صرفه اي ارائه داده است.. JASO  كه دفتر مركزي آن در اسپانیا قرار دارد،خود را متعهد به برتری در طراحی، ساخت و خدمات پس از فروش جرثقیل های برجی می داند و تا به امروز با فروش فوق العاده اش توانسته ركورد پر فروش ها را بزند.



( خریدوفروش ) های دیگر