اجاره تاور کرین در ورامین

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


زبان پارسی، زبان اصلی مردم ورامین است. که با لهجه ادا می‌شود و مهم‌ترین نکته‌ آن، است.فاده از پسوند «ک» برای فعل سوم شخص مفرد و گاهی اسامی است.‌. علاوه بر این، در طول ادوار مختلف اقوامی مثل قوم لر، ترک، کرد و عرب به این منطقه کوچ کرده‌اند که اکنون نیز به زبان بومی خود صحبت می‌کنند.

بقعهٔ امام‌زاده یحیی در جنوب شرقی ورامین در محلهٔ کهنه گل قرار گرفته‌است. تاریخ بنای بقعه، سال هجری قمری است.. مقبره گنبد بزرگ آجری دارد و در بدنه‌اش هشت دریچهٔ مشبک ساخته شده‌است. صحن بنا به شکل برج، چهار کنج طاق‌نما دارد. در قسمت پایین دیوارهٔ صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌است.

یکی از روستاهای جذاب و دیدنی شهرستان ورامین، روستای خاوه است.. روستای خاوه در کیلومتری شرق بخش جواد‌آباد ورامین قرار دارد. درصورتی که در سفر به ورامین به دنبال مکان‌های سرسبز هستید، بازدید از روستای خاوه احتمالا نیاز شما را پوشش می‌دهد. طبیعت بسیار زیبا و آثار تاریخی این روستا، موجب محبوبیت بالای خاوه در بین گردشگران شده است..


تاور کرین نوعی جرثقیل برجی است. که اجسام سنگین را تا ارتفاع معینی بالا برده و سپس اقدام به جا به جایی آن در شعاع های گوناگون می کند. با توجه به قدرت مانور بالای تاور کرین در زمینه ی بار برداری، از این وسیله در صنایع مختلف است.فاده می شود

از آنجایی که بسیاری از تاورکرین ها به ساختمان ها متصل می شوند، بلندترین تاور کرین ها از نظر فنی آنهایی هستند که برای ساخت بلندترین ساختمانها است.فاده شوند.پس از بررسی ده ها مدل معجزه آساي سنگين ترين تاوركرين جهان، کرول K در صدر ليست قرار گرفته است..

یکی از ویژگی های جذاب در مقايسه تاوركرين هاي روز دنيا اینکه فضای اشغال شده براي فعاليت آنهاست. با این حال،برای مونتاژ و برچیدن جرثقیل برجی به فضای قابل توجه و تجهیزات پشتیبانی بسياري زيادي نياز دارد كه در هر نوع تاوركرين متفاوت مي باشد. همچنين، در مواردی که بیش از یک جرثقیل برجی در محل قرار دارد، شعاع چرخش هر جرثقیل باید در نظر گرفته شود.



( اجاره ) های دیگر