خریدوفروش تاور کرین در ورامین

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.

قلعه ایرج (یا قلعه گبری)، با ارتفاع ۵ فوت و مساحتی بالغ بر هکتار ساخته شده و از آنجایی‌که این قلعه را منتسب به ایرج فرزند فریدون، یکی از چهره‌های اساطیری شاهنامه می‌دانند، این نام را برای آن برگزیده‌اند. باستان‌شناسان زیادی مثل ژان دیولافوا و کلایس بر روی این قلعه تحقیق کرده‌اند و ادعا کرده‌اند این قلعه با هیچ اثر خشتی دنیا قابل مقایسه نیست‌. برخی نیز این قلعه را همان دژ وارنا می‌دانند که در بخش «وندیداد» در کتاب زرتشتیان آمده است.‌. گفتنی است. که نام این قلعه به‌عنوان یکی از زیباترین وباشکوه‌ترین قلعه‌های ایران و جهان در سال در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.‌.

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید ورامین است.. گردشگران در سفرهای خود به خرید کردن علاقه دارند و در سفرهای به سراغ مراکز خرید می‌روند تا علاوه بر تهیه سوغاتی، یادگاری نیز تهیه کنند. از معروف‌ترین مراکز خرید ورامین می‌توان به:پاساژ گل نرگس، خیابان محمدآباد قرچک و میدان امام ورامین اشاره نمود.


از جمله مهم‌ترین و پر کاربردترین ویژگی‌های مدل متحرک را می‌توان شعاع عملکرد گسترده آن دانست. این ویژگی باعث می‌شود که این محصول بتواند در قسمت‌های مختلف یک پروژه ساختمانی کار کند و بارها را جا به جا نماید. این مدل از دستگاه

تاورکرین ها علاوه بر قدرت بلند کردن بار و حرکت آن به سمت جلو و عقب دارای قدرت جابجایی بار در شعاع درجه و انتقال آن به هر نقطه ی دلخواه می باشند. معمولا این کار توسط یا الکتروموتور و یا گیربکس انجام می گیرد که جهت ایمنی آن نیز میکروسوئیچ هایی تعبیه گردیده که در مواقع لزوم از دور زدن بیجا جلو گیری می نماید.

كرول یکی از سنگين ترين تاوركرين جهان است. كه بيش از سال است. که به عنوان یکی از سنگين ترين تاوركرين جهان است.. اين تاوكرين در ارتفاع متر مي تواند وزني معادل تن را جابه جا كند.كه به معني تقریباً  پوشش زمین فوتبال مي باشد.همچنين اين جرثقیل برجي می تواند سرعت باد تا ۵ مایل در ساعت را تحمل کند و داراي سه موتور براي حمل وزنه است..



( خریدوفروش ) های دیگر