فروش تاور کرین در ورامین

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قلعه ایرج در شمال شرقی ورامین قرار دارد و در زمان حکومت ساسانیان با ارتفاع حدود ۵ متر و وسعت هکتار بنا شده است.. این قلعه از بزرگ‌ترین قلعه‌های تاریخی ایران و بی‌نظیرترین قلعه‌های خشتی جهان محسوب می‌شود. قلعه ایرج در چهار جهت، چهار دروازه برای ورود و خروج دارد که دروازه اصلی آن در بخش شمال شرقی واقع شده است.. مصالح به کار رفته در این بنا شامل خشت و گل می‌شود و با توجه به مساحت بالای آن به‌عنوان بزرگ‌ترین قلعه دفاعی خشتی ایران شهرت دارد. درون دیوارهای این قلعه راهروهایی وجود دارد که برجک‌های دیده‌بانی را به هم وصل می‌کرده است.. در بیرون محوطه قلعه نیز سنگرهایی قرار دارد. در حال حاضر بنای این قلعه به‌شدت آسیب دیده و تنها حصار آن با دروازه‌هایش برجای مانده است.. این حصار دارای ضخامتی بین تا متر و بیشترین ارتفاع آن متر است.. نمای بیرونی حصار در چهار طرف برج و نیم دایره‌ای دارد که حد فاصل هر دو برج با چهار طاق‌نما تزئین شده و این طاق‌نما‌ها در بعضی قسمت‌ها به‌صورت دو طبقه هستند.

ورامین در ماقبل دِیْهی بوده‌است و اکنون قَصَبه شده و دارالملک آن تومان گشته. طولش از جزایر خالدات عزکه و عرض از خط است.وا لهکط، در آب‌وهوا خوش‌تر از ری است. و در محصول پنبه و غله و میوه‌ها و مانند آن، اهل آنجا شیعه اثنی‌عشریند و تکبّر بر طبعشان غالب بود.

وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..


تاور کرین‌ها شکل مدرن تری از انواع اهرم های تعادلی هستند. مکانیسم کلی تاور کرین ها براساس روش کار اهرم‌ های تعادلی ساخته شده است.. در تاور کرین‌ها، پایه آنها را به دو روش متفاوت می‌توان ثابت کرد. میتوان پایه تثبیت تاور کرین را در بتن نصب و یا با است.فاده از شاسی بتنی و وزنه پایه تعادلی را ثابت کرد. در صورت نیاز به افزایش ارتفاع بیش از است.اندارد دستگاه تاور کرین می‌بایست از کمربند، جهت ثبات تاور کرین است.فاده کرد. تاور کرین‌ها با توجه به قابلیت بابری و افزایش ارتفاع خود در سد سازی و ساخت ساختمان‌ها مرتغع است.فاده می‌شود. درنظر داشته باشید رعایت نکات ایمنی در نصب پایه تثبیت و اجرای فندانسیون تاور کرین بسیار مهم و حیاتی می باشد و باید حتما توسط متخصصین این امر انجام گیرد.

در پایان دهه ،دوباره آرتورلوب بود که تاوركريني را طراحي كرد كه ظرفیت تا . تن را داشت.در اين بين به ذهن بسیاری از تولید کنندگان جرثقیل، از جمله Peiner، Potain،Liebherr و Krøll،خطور كرد كه با تکیه بر طراحی کلاسیک به دنبال رکوردهای جدید ظرفیت جرثقیل برجی باشند تا سنگين ترين تاوركرين جهان را به نام خود ثبت كنند.

اين نوع تاوركرين سالهاست كه به میلیون ها مشتری در سراسر جهان در انواع پروژه هاي ساخت و ساز بزرگ و کوچک کمک کرده است. و راه حل های کارآمد و مقرون به صرفه اي ارائه داده است.. JASO  كه دفتر مركزي آن در اسپانیا قرار دارد،خود را متعهد به برتری در طراحی، ساخت و خدمات پس از فروش جرثقیل های برجی می داند و تا به امروز با فروش فوق العاده اش توانسته ركورد پر فروش ها را بزند.



( فروش ) های دیگر