خریدوفروش تاور کرین در پاکدشت

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

پاکدشت را که هم‌اکنون می‌بینیم، در اصل شامل شماری روستا و شهر است. که در دوران باستان روستاهایی در دشت ری بوده‌اند. تاریخی کهن در دل خود دارد که بیانگر گذار اقوام مختلف و مهاجرت آنان از سرزمین‌های دور به این دیار و یادآور جنگ‌ و ستیز مکرر گروه‌های اجتماعی از اقوام گوناگون و شخصیتهای شهیر تاریخ می‌باشد.

نتایج بدست آمده از کشفیاتی که در سال‌های اخیر انجام گرفته نشان می‌دهد که در آستانه تاریخ مدون کشور ما یکی از مراکز عمده تمدن بوده‌است. اتلال پیش از تاریخ در بخشی از این منطقه مورد بررسی قرار گرفته‌اند که آثار بدست آمده از آن‌ها قابل مقایسه با تمدن ری می‌باشد.


همين بهانه اي شد تا در سال براي  پروژه هاي نيروگاهي كه نياز بود تا ۵ تن بار در شعاع ۸ متر حمل بار شود اولين تاوركرين سنگين وارد بازار ساختماني شد و بعد از آن  در سال  براي پروژه برج پل معلق در چین با ظرفیت تن متر عرضه شد.

اين نوع تاوركرين سالهاست كه به میلیون ها مشتری در سراسر جهان در انواع پروژه هاي ساخت و ساز بزرگ و کوچک کمک کرده است. و راه حل های کارآمد و مقرون به صرفه اي ارائه داده است.. JASO  كه دفتر مركزي آن در اسپانیا قرار دارد،خود را متعهد به برتری در طراحی، ساخت و خدمات پس از فروش جرثقیل های برجی می داند و تا به امروز با فروش فوق العاده اش توانسته ركورد پر فروش ها را بزند.

تاورکرین ها علاوه بر قدرت بلند کردن بار و حرکت آن به سمت جلو و عقب دارای قدرت جابجایی بار در شعاع درجه و انتقال آن به هر نقطه ی دلخواه می باشند. معمولا این کار توسط یا الکتروموتور و یا گیربکس انجام می گیرد که جهت ایمنی آن نیز میکروسوئیچ هایی تعبیه گردیده که در مواقع لزوم از دور زدن بیجا جلو گیری می نماید.



( خریدوفروش ) های دیگر