اجاره تاور کرین در پردیس

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

در سرشماری سال ، شهر پردیس تنها نفر جمعیت‌ رو در خودش جای داده بود. بعد از گذشت سال و در سال ، جمعیت این شهر به نفر رسید که رشد فوق العاده‌ای محسوب میشه. اما رشد جمعیت شهر پردیس همین جا متوقف نشد. سال جمعیتش به نفر رسید تا باعث بشه، مسئولین نگاه ویژه‌ای به شهر جدید پردیس تهران داشته باشن و این شهر، بیشترین رشد خودش‌ رو تجربه کنه.

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار


تاورکرین ها علاوه بر قدرت بلند کردن بار و حرکت آن به سمت جلو و عقب دارای قدرت جابجایی بار در شعاع درجه و انتقال آن به هر نقطه ی دلخواه می باشند. معمولا این کار توسط یا الکتروموتور و یا گیربکس انجام می گیرد که جهت ایمنی آن نیز میکروسوئیچ هایی تعبیه گردیده که در مواقع لزوم از دور زدن بیجا جلو گیری می نماید.

جرثقیل برجي تاپسون،در چین به عنوان سنگين ترين تاوركرين جهان ساخته شده است..كه محدودیت حمل وزن تا تن را در حداكثر ۸ متر قادر به بلند كردن هستند.این تاوركرين مطمئناً یک شگفتی مدرن است. كه  در دسته سنگين ترين تاوركرين هاي جهان قرار دارد.با این حال،قدرت بلند کردن آن به وضوح رکورد جهانی سنگین ترین تاوركرين جهان را زده است..که در صنعت كشتي سازي كاربرد گسترده اي مي شود.

برند كرول( Krøll ) اغلب براي ساخت نیروگاه هسته ای و كارخانه هاي كشتي سازي ساخته شده است..کرول K  يكي از سنگين ترين تاوركرين جهان است. كه ساخت ساختمان های عظیم الجثه را امکان پذیر می کند طوري كه هرگز با جرثقیل های متحرک امکان پذیر نخواهد بود.



( اجاره ) های دیگر