اجاره تاور کرین در پردیس

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 


اين تاوركرين سنگين ترين جرثقیل برجی جهان است. كه در چين ساخته شده است..اين تاوركرين برای پروژه‌های ساخت در مقیاس بزرگ از جمله بلند کردن مواد سنگین در مقياس تن،ارتفاع‌های بالا و محدوده ساخت‌وساز وسیع ساخته شده است..اگر بگوييم در بزرگترين پل هاي جهان رد پاي اين تاوركرين را ديد. 

يكي از موارد مقايسه تاوركرين هاي روز دنيا قابلیت حرکت آنهاست. يك مقايسه مي توان فهميد كه برخي تاوركرين ها ميزان حمل بار متفاوتي دارند كه بايد در نظر گرفته شود.انواع تاوركرين ها داراي ظرفيت هاي مختلفي در حمل بارهای سنگین در ارتفاعات مختلف دارند كه هر پروژه ساختماني بايد براساس نياز خود آن را سفارش دهد.

تاورکرین ها علاوه بر قدرت بلند کردن بار و حرکت آن به سمت جلو و عقب دارای قدرت جابجایی بار در شعاع درجه و انتقال آن به هر نقطه ی دلخواه می باشند. معمولا این کار توسط یا الکتروموتور و یا گیربکس انجام می گیرد که جهت ایمنی آن نیز میکروسوئیچ هایی تعبیه گردیده که در مواقع لزوم از دور زدن بیجا جلو گیری می نماید.



( اجاره ) های دیگر