خریدوفروش تاور کرین در پردیس

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.


ظرفيت يكي از مهم ترين ديلي مقایسه تاورکرین های روز دنیا است. زيرا بايد اندازه جرثقیل برجی خود را متناسب با کارتان انتخاب کنید. به عنوان مثال،بسته به مدل یا طرح متفاوت تاوركرين ظرفيت بالابري متفاوتي دارد. اگر جرثقیل شما چیزهایی مانند قالب و سطل های بتن را بخواهد بلند کند نياز به یک مدل نسبتا سبک خواهد بود. با این حال، اگر به تاوركرين برای بلند کردن تجهیزاتی مانند ژنراتور یا فولادی دارید،نوع ديگر متناسب با اين ويژگي را بايد انتخاب كنيد.

تاوركرين هاي مسافرتی اغلب در پروژه هایی است.فاده می شود که نیاز به جابجایی منظم تجهیزات برای بلند کردن است.. تاور کرین مسافرتی بر روی مسیري با ریل نصب می شوند. ریل ها به جرثقیل اجازه می دهد تا به صورت افقی حرکت کند.در صورت است.فاده از این نوع جرثقیل، باید مطمئن شوید که محل پروژه به اندازه کافی صاف باشد تا جرثقیل بتواند حرکت کند درغير اينصورت ممكنه جرثقیل واژگون شود.

در پایان دهه ،دوباره آرتورلوب بود که تاوركريني را طراحي كرد كه ظرفیت تا . تن را داشت.در اين بين به ذهن بسیاری از تولید کنندگان جرثقیل، از جمله Peiner، Potain،Liebherr و Krøll،خطور كرد كه با تکیه بر طراحی کلاسیک به دنبال رکوردهای جدید ظرفیت جرثقیل برجی باشند تا سنگين ترين تاوركرين جهان را به نام خود ثبت كنند.



( خریدوفروش ) های دیگر