فروش تاور کرین در پردیس

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در

در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 


جرثقیل برجی سرچکشی یک نوع رایج جرثقیل برجی است. که در پروژه های ساختمانی در سراسر جهان كاربرد دارد.جرثقیل برجی سر چکشی از طریق دکل عمودی (برج) با یک بازوی افقی که هر دو کابین را پشتیبانی می کند. جرثقیل سر چکشی پیکربندی متفاوتي دارد و شامل یک بازوی افقی بلند مي باشد كه به طور عمودی متصل شده است..یک سر بازو به صورت افقی روی محل کار امتداد دارد،در حالی که انتهای دیگر دارای وزنه تعادل است..به اين ترتيب اين نوع جرثقيل می تواند در هر نقطه از شعاع بازویی حمل كار كند.جرثقیل های سر چکشی معمولاً به یک جرثقیل دوم برای مونتاژ و جداسازی آنها در محل کار نیاز دارند و به راحتي مي توان ارتفاه آن را تغيير داد.

برخلاف جرثقیل سر چکشی، بازوی مورب می تواند به داخل و خارج (از عمودی تا زاویه درجه) حرکت کند. این حرکت به تاور اجازه می دهد تا در فضاهای تنگ قرار بگیرند، به همین دلیل است. که اغلب جرثقیل های بازویی را در محیط های شهری مرکز شهر می بینید.

اين نوع تاوركرين سالهاست كه به میلیون ها مشتری در سراسر جهان در انواع پروژه هاي ساخت و ساز بزرگ و کوچک کمک کرده است. و راه حل های کارآمد و مقرون به صرفه اي ارائه داده است.. JASO  كه دفتر مركزي آن در اسپانیا قرار دارد،خود را متعهد به برتری در طراحی، ساخت و خدمات پس از فروش جرثقیل های برجی می داند و تا به امروز با فروش فوق العاده اش توانسته ركورد پر فروش ها را بزند.



( فروش ) های دیگر