خریدوفروش تاور کرین در چهاردانگه

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.


از جمله مهم‌ترین و پر کاربردترین ویژگی‌های مدل متحرک را می‌توان شعاع عملکرد گسترده آن دانست. این ویژگی باعث می‌شود که این محصول بتواند در قسمت‌های مختلف یک پروژه ساختمانی کار کند و بارها را جا به جا نماید. این مدل از دستگاه

تاورکرین ها علاوه بر قدرت بلند کردن بار و حرکت آن به سمت جلو و عقب دارای قدرت جابجایی بار در شعاع درجه و انتقال آن به هر نقطه ی دلخواه می باشند. معمولا این کار توسط یا الکتروموتور و یا گیربکس انجام می گیرد که جهت ایمنی آن نیز میکروسوئیچ هایی تعبیه گردیده که در مواقع لزوم از دور زدن بیجا جلو گیری می نماید.

برند كرول( Krøll ) اغلب براي ساخت نیروگاه هسته ای و كارخانه هاي كشتي سازي ساخته شده است..کرول K  يكي از سنگين ترين تاوركرين جهان است. كه ساخت ساختمان های عظیم الجثه را امکان پذیر می کند طوري كه هرگز با جرثقیل های متحرک امکان پذیر نخواهد بود.



( خریدوفروش ) های دیگر