فروش تاور کرین در چهاردانگه

Tower Crane-1
Tower Crane-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.


این برج که به عنوان دکل هم شناخته می‌شود، یک عنصر عمودی است. که ارتفاع جرثقیل را تعیین می‌کند. این جزء از ابتدا گسترش پیدا کرده و از قسمت‌های دیگر جرثقیل پشتیبانی می‌کند. برج‌ها برای است.حکام بیشتر اغلب دارای شبکه‌های مشبک فولادی هستند. دکل از سکشن‌ها (قطعه ) های محتلف تشکیل شده است. که به وسیله پین ( پیچ و مهره) به هم وصل می‌شوند. لازم به ذکر هرگز از جوشکاری برای اتصال سکشن‌ها است.فاده نشود. 

برای مثال فردی باید به صورت چشم دوم راننده عمل کند تا نقاط کور راننده را پوشش دهد. اپراتور قبل از شروع کار، باید معاینات فنی جرثقیل را انجام بدهد و از عملکرد درست برج جرثقیل اطمینان حاصل کند. برخی از اجزای حیاتی که مورد بررسی قرار می‌گیرند عبارت‌اند از موتور‌ها، طناب‌های سیم، دستگاه‌های ایمنی، سیستم‌های کنترل و قلاب.  

تاوركرين ها به لطف توانایی خود در جابجایی، چابک هستند و می توانند در هر زمان معین به چندین منطقه در یک سایت خدمات دهند.برخی از تاوركرين ها حتي توانایی كار در فضاهای تنگ و محدود را دارند و توانايي كار در مناطقي با تراکم بالا را دارند،برخي از انواع تاوركرين ها انعطاف پذیری بالايي دارند كه براي صاحبان پروژه موهبت بزرگي است. و لازم نیست هر بار که جابجا می‌شوند نصب و جدا شوند



( فروش ) های دیگر