فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در اسلامشهر

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


:حاجی فیروزها، در دوران گذشته، شغل مناسب خود را داشتند و هیچ ربطی به تکدی گری نداشت اما با گذر زمان و شرایط وخیم اقتصادی، افرادی که به تکدی گری مشغول هستند، در روزهای پایانی سال، لباس حاجی فیروز بر تن می کنند تا بتوانند از مردم پول بگیرند&#;.

شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.

آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).


هودهای دریافت کننده که به آنها متحرک و یا مکنده نیز گفته می شود، نوعی از هودهای غیر محصور می باشند که دارای چند مزیت چشمگیر هستند. اگر آلاینده در جهت مطلوب و مورد نظر رها شود، هود دریافت کننده می تواند خیلی راحت آن را دریافت کند و گیر اندازد. این نوع با مکیدن هوای اطراف خود، آلاینده را به سمت هود هدایت می کند و باعث می شود وارد هود شود. یک هود دریافت کننده می تواند به گونه ای طراحی شود که فرایند کنترل فرار آلاینده ها را به طور کامل مدیریت کند و در عین حال در کار اپراتور و یا آشپز هیچ دخالتی صورت نگیرد.

هنگام انتخاب فیلتر هود صنعتی برای اینکه بتوانید سایز مناسب و درست را انتخاب کنید، باید دید درستی نسبت به ارتفاع و عرض آن داشته باشید. به همین منظور باید فیلترها را طوری در دست بگیرید که شیارهای آن به صورت عمودی، روبروی شما قرار بگیرد. مانند تصویر زیر، ارتفاع باید دقیقا موازی با شیارهای موجود بر روی فیلتر باشد و سوی دیگر آن عرض باشد.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی پرشیا است.یل با تنوع بالا، کیفیت مثال زدنی و توان رقابت با محصولات خارجی، نیازهای هر آشپزخانه صنعتی در بخش های آماده سازی، پخت و سرو غذا، تجهیزات کافی شاپ، فست فود، برودتی و شستشو را در سراسر ایران تامین می کند.



( فروش ) های دیگر