فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در بهارستان

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.


همچنین خرید تک تک لوازم آشپزخانه‌ای، میتواند دغدغه‌های زیادی را برای کارفرمایان به همراه داشته باشد. بعنوان مثال بایستی وقت زیادی را صرف بازدید، بررسی، خرید و انتقال لوازم  کنید. اما با رجوع به لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی، میتوانید با اطمینان و سرعت زیادی به خرید دستگاه‌های مورد نیاز اقدام کنید. همچنین گارانتی معتبر گروه صنعتی تجهیزگستر، نشان از کیفیت و ماندگاری بالای انواع تجهیزات صنعتی رستورانی دارد. فارغ از تمامی مزایا، است.فاده از این ملزومات میتواند ظاهری بسیار شیک و زیبا را برای آشپزخانه‌های صنعتی به ارمغان بیاورد.

تاریخچه پیدایشدستگاه یخ ساز صنعتی بر می‌گردد به انسانهای اولیه که برای حفظ مواد غذایی خود، از چاه‌ها و غارهای زیر زمینی و چشمه‌ها است.فاده می‌کردند. همچنین در قدیم از آب انبارهایی به عنوان یخساز طبیعی و برای حفظ آب یخ است.فاده می‌کردند و به آنها یخچال یا یخدان می‌گفتند. در قدیم از یخ برای خنک نگه داشتن است.فاده می‌شده است.، چه در موارد پزشکی (برای تب بری) و چه در مصارف غذایی (برای سرد کردن آب و جلوگیری از فاسد شدن و خرابی مواد غذایی).

هودهای صنعتی از متریال مختلفی ساخته می شوند که این متریال بسته به محل به کارگیری هود و میزان بودجه خریدار متفاوت است.. متریال مورد است.فاده قرار گرفته در ساخت هود صنعتی می تواند است.نلس است.یل ، آلومینیوم و یا ورق گالوانیزه باشد که هر کدام مشخصات و قیمت های مختلفی دارند.



( فروش ) های دیگر