فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در دیزین

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آبشار ده تنگه آهار یا آبشار چهل پله یکی از جاذبه‌های اطراف تهران است.. این آبشار حدود کیلومتر با پیست اسکی دیزین فاصله دارد. آبشار چهل پله از مسیر جاده لشگرک به دوراهی لواسان و فشم در دسترس است.. برای رسیدن به این آبشار باید از روستای آهار پیاده به مسیر ادامه دارد. آبشار ده تنگه آهار یکی از جاذبه‌های این روستا به شمار می‌رود. فاصله روستای آهار تا ده تنگه حدود پنج کیلومتر است. و این مسیر از میان باغات سرسبز عبور می‌کند. پس از ده تنگه، ادامه مسیر به قلعه دختر و آبشار ده تنگه آهار می‌رسد.

پیست اسکی دیزین مشتاقان خود را از دود و دم شهر دور می‌کند و در انتهای جاده‌ای کوهستانی، اوقات خوشی را در بیشتر روزهای سال برای آن‌ها رقم می‌زند. این مجموعه برای همه افراد با همه سلیقه‌ها و مهارت‌ها، سرگرمی‌های بسیاری دارد. اگر اهل اسکی یا سرما و برف هم نباشید این منطقه می‌تواند با تفریحات تابستانه نظر شما را جلب کند.

ساخت امکانات مختلف در دیزین از سال آغاز شد و به تدریج امکاناتی از جمله ساخت جاده، نصب تله‌سیژ، اولین تله‌‌کابین ایران (تله‌کابین شاله)، نصب تله‌اسکی مبتدی در این منطقه ایجاد شد. در سال نیز با ورود بخش خصوصی به این منطقه و سرمایه‌گذاری مناسب، توسعه این منطقه آغاز شد.


به طریق اولی بایستی از خرید تجهیزات اشپزخانه صنعتی دست دوم احتراز کنید. تجهیزات رستورانی کارکرده نه تنها گارانتی و خدمات پس از فروش ندارند بلکه به دلیل خرابی مکرر همیشه نیاز به تعمیر مجدد پیدا خواهید کرد. گاه پیش می‌آید که هزینه سرویس و تعمیر آن از هزینه‌ای که می‌خواستید با آن صرفه‌جویی کنید بیشتر خواهد شد. یکی از نکات اساسی در خرید لوازم آشپزخانه صنعتی مصرف انرژی آن است.. خریداری تجهیزات رستوران با مصرف بهینه گاز و تجهیزاتی با مصرف کم آب در هزینه جاری مجموعه شما تأثیر مستقیم می‌گذارد.

هودهای صنعتی از متریال مختلفی ساخته می شوند که این متریال بسته به محل به کارگیری هود و میزان بودجه خریدار متفاوت است.. متریال مورد است.فاده قرار گرفته در ساخت هود صنعتی می تواند است.نلس است.یل ، آلومینیوم و یا ورق گالوانیزه باشد که هر کدام مشخصات و قیمت های مختلفی دارند.

بیشتر تجهیزات پخت رستوران و فست فود با گاز کار می‌کنند. مصرف گاز تجهیزات آشپزخانه صنعتی را از روی مشخصات آن می‌توانید به دست بیاورید. مصرف آب نیز در این تجهیزات بسیار بالا است.. به جز دیگ چلوپز و خورشت پز، انواع دستگاه پوست گیر و به خصوص ماشین ظرفشویی صنعتی، مصرف بالای آب دارند.



( فروش ) های دیگر