فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در رودهن

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر از تهران بخواهید سمت رودهن بروید تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. با خودروی شخصی نیز به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

شهر رودهن به علت نزدیکی به جاده تهران- شمال (فیروزکوه و هراز) روزانه شاهد تردد هزار خودرو باربری، مسافربری و شخصی در این جاده می باشد و این تردد و ترافیک در آخر هفته و روزهای تعطیل افزایش می یابد و همین امر در افزایش درآمد ساکنین و رشد اقتصادی شهر تاثیر بسزایی داشته است..


از دیگر امکانات این شرکت، مشاوره، بازدید و طراحی برای بهتر انجام شدن پروژه های آشپزخانه صنعتی می باشد دمساز صنعت سلامت علاوه بر تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی یکی از واردکنندگان بهترین برند های این صنعت به ایران است..

تهیه و خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی یکی از دغدغه‌های جدی افرادی است. که قصد راه اندازی فست فود، تاسیس رستوران، کترینگ پخت و پز و انواع مدل آشپزخانه‌های صنعتی را دارند. دلیل این امر کمبود تجهیزات آشپزخانه صنعتی مناسب و کارآ است. و شاید یکی از مهمترین دلایل این نگرانی عدم آشنایی جامعه با تولیدکنندگان معتبر تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی!

هود صنعتی در محیط آشپزخانه صنعتی وظیفه چاله و یا به اصلاح تله گرما، دود و ذرات ناشی از پخت را دارد که با به دام انداختن این گرما و آلودگی عملیات تخلیه آلودگی های محیط آشپزخانه صنعتی تسریع میشود. کثیفی و آلودگی کلی آشپزخانه صنعتی به دلیل وجود روغن و دود در فضا که ناشی از پخت و پز است. امری بی بدیل می باشد که با نصب هود صنعتی تا حدودی زیادی از این امر جلوگیری می گردد.



( فروش ) های دیگر