فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شرق تهران

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..


قاب فیلتر برای قرار گرفتن فیلترها طراحی و ساخته می شود. این قاب دارای شیب است. تا چربی داخل فیلترها به داخل قاب هدایت شود. وجود شیر تخلیه در قاب کمک می کند چربی به راحتی از دستگاه خارج شود. قاب فیلتر حتما باید قابلیت شستشو داشته باشد تا از ایجاد بوی نامطبوع در آشپزخانه جلوگیری شود.

شرکت‌های تولیدکننده امروز از نظر کیفیت با نمونه‌های معتبر خارجی فرقی ندارد. امروز با جستجوی ساده‌ای در گوگل می‌توانید بهترین شرکت‌های تولیدکننده را لیست کنید و از بین آن‌ها بهترین و معتبرترین را انتخاب کنید. شرکت آپادانا تجهیز آراز یکی از بهترین و پرسابقه‌ترین شرکت موجود در بازار است.. در صورتی که علاقه به همکاری با ما دارید کافی است. درخواست مشاوره را از طریق فرم صفحه اول برای ما ارسال کنید. در آشپزخانه‌های صنعتی هر کس وظیفه مشخصی دارد و پرسنل با برخی از تجهیزات به‌صورت حرفه‌ای کار می‌کند. درواقع برای مکانیزه کردن آشپزخانه به سه عنصر نیاز است.:

همانطور که اشاره شد یخچال صنعتی برای کاربردهای مختلفی می باشد که این تفاوت کاربرد باعث تفاوت مکانیسم کارآیی یخچال صنعتی می گردد، به عنوان مثال در یخچال کبابی نمی توان از سیستم فن تیوب است.فاده کرد زیرا چرخش هوا باعث سیاهی و خراب شدن کباب می گردد و باید از اواپراتور در دو طرف یخچال صنعتی یا همان یخچال کبابی است.فاده نمود.



( فروش ) های دیگر