فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شمال تهران

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه در غرب و مرکز تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال جمعیتی حدود هزار نفر دارد. مهمترین اماکن این محدوده فرودگاه مهرآباد است.. همچنین ساختمان مرکزی شهرداری این منطقه در خیابان آزادی تقاطع است.اد معین قرار دارد. محله های منطقه عبارتند از :

دروس که از آن به عنوان دره روس ها نیز یاد می شود در مجاورت محله قلک قرار گرفته و از مهم ترین محله های تهران به حساب می آید. این محله که بخشی از منطقه تهران می باشد بیشتر به دلیل خیابان بندی اصولی و بر اساس است.انداردهای جهانی شناخته می شود. این منطقه از نظر قدمت ابتدا تصور می شد به زمان قاجاریه باز می گردد ولی اکتشافات باستان شناسی نشان می دهد زندگی در این منطقه به هزاران سال می رسد.

ابیات لوحه قبرِ داخل بقعه نشان می‌دهد که صاحب آن را همان پیر افسانه‌ای صنف قصاب دانسته‌اند. محله اطراف بقعه نیز جوانمرد قصاب نام گرفته و قصه جوانمرد قصاب برای مردم این محل، معروف و مقبره او زیارتگاه است.. مقبره‌های دیگری هم در برخی روستاها به نام جوانمرد قصاب وجود دارد [] و احتمال دارد همه آن‌ها مقبره‌هایی نمادین برای شخصیت افسانه‌ای جوانمرد قصاب باشند.


شما می توانید جهت است.علام قیمت هود صنعتی و ثبت سفارش خود با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید. همچنین اگر در مورد تجهیزات آشپزخانه صنعتی اطلاعات کافی ندارید، می توانید با مشاوران ما در تماس باشید تا شما را به خوبی راهنمایی کنند.

قیمت فریزر صنعتی به عوامل زیادی نظیر نوع، ظرفیت، متریال به کار رفته، شرکت تولید کننده و نحوه طراحی بستگی دارد. تولید کنندگان مختلف برای ساخت و تولید فریزر صنعتی از متریال ها و مواد اولیه مختلفی تولید می کنند، به همین دلیل قیمت نهایی این محصول متفاوت است..

یخچال ایستاده دو درب لیتر ظرفیت دارد و دارای کیلوگرم می باشد. از این مدل در مکان هایی که نیاز به نگهداری مواد غذایی در حجم بالا دارند، است.فاده می شود. یخچال ایستاده دو درب مصرف برق بالایی نیز دارد و دارای سانتی متر طول، سانتی متر عرض و سانتی متر ارتفاع می باشد.



( فروش ) های دیگر