فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهر جدید اندیشه

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


هود محصور کننده به گونه ای طراحی شده است. که آلاینده های حاصل از یک فرآیند را در درون هود آزاد می کند. این نوع هود از نظر مهندسان تهویه، مطلوب ترین و بهترین نوع می باشد زیرا آلاینده ها همیشه درون جداره های هود گیر می کنند. کنترل فرار آلاینده ها و انتشار آنها در این نوع خیلی موثرتر و آسان تر از هودهای غیر محصور می باشد. در هود صنعتی محصور کننده، آلاینده ها در درون هود آزاد می شوند و هود تمام مدت آلاینده را در بر می گیرد. در این حالت آشپز یا اپراتور در بیرون از سیستم با هیچ آلاینده ای مواجه نمی شود. هودهای محصور کننده بسته به کامل بودن پوشش خود طبقه بندی می شوند.

مجموعه ما از سال در جهت حمایت از تولید ملی، کارآفرینی و اشتغال با ساختار ایده‌محوری به عنوان طراح و مجری عملیات تولید در زمینه «تجهیزات آشپزخانه صنعتی» شروع به فعالیت نمود. به همین منظور با داشتن تولید انبوه و بهبود مستمر در محصولات تولیدی، این شرکت ملزم به اجرای کلیه آیین‌نامه‌های مرتبط با این صنعت بوده که با در نظر گرفتن «استانداردهای ملی و بین‌المللی» در طراحی، ساخت و تولید، گامی بلند در راستای «عملکرد سیستماتیک» و «استقرار نظامنامه کیفیت» برداشته است. که بر همین اصل در ابتدا با معرفی خود به «سازمان ملی است.اندارد ایران» و «انجمن مدیران کنترل کیفیت صنایع» پیشگام در اجرای فهرست است.انداردهای ملی می‌باشد؛

تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی فعالیتی کمی و کیفی است.. یعنی از یک طرف کیفیت کالا و مرغوبیت متریال‌ها در آن اهمیت دارد و از طرف دیگر اجرای فنی آن نیاز به کارشناسان خبره دارد. همچنین بسیاری از تجهیزات نیاز به سفارشی‌سازی دارند.



( فروش ) های دیگر