فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهر ری

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


گروه صنعتی تجهیز گستر با دو دهه تجربه در زمینه طراحی، تولید و نصب تجهیزات آشپزخانه صنعتی، فست فود، سلف سرویس، کترینگ با تخصص فارغ التحصیلان دانشگاههای صنعتی شریف، بهشتی و تهران، با بهره گیری از دانش روز و مشاوره با تولید کنندگان بزرگ دنیا اقدام به تولید محصولاتی هم‌طراز با محصولات جدیدترین و بزرگ ترین کارخانجات تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در جهان نموده است..

همانطور که اشاره شد یخچال صنعتی برای کاربردهای مختلفی می باشد که این تفاوت کاربرد باعث تفاوت مکانیسم کارآیی یخچال صنعتی می گردد، به عنوان مثال در یخچال کبابی نمی توان از سیستم فن تیوب است.فاده کرد زیرا چرخش هوا باعث سیاهی و خراب شدن کباب می گردد و باید از اواپراتور در دو طرف یخچال صنعتی یا همان یخچال کبابی است.فاده نمود.

سعی کنید حتما از مواد شوینده است.اندارد، خالص، فاقد غلظت دهنده و بدون اسانس است.فاده کنید زیرا مواد غیر است.اندارد و دارای بو و اسانس به پوست و ریه انسان و بافت پارچه و لباس ها آسیب می رسانند و باعث بروز مشکلات و حساسیت هایی می شوند.



( فروش ) های دیگر