فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهر سنگ تهران

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 


گروه صنعتی تجهیز گستر با است.فاده از کادری مجرب و متخصص، به صورت مداوم در حال تحقیق و توسعه انواع دستگاه‌های یخساز صنعتی خود می‌باشد و با است.فاده از متخصصان داخلی یخسازهای مختلفی از جمله یخساز حبه‌ای و یخساز پودری تولید می‌کند.

برای ساخت هود صنعتی از ورق های است.نلس است.یل که در دو مدل فیلتردار و بدون فیلتر موجود است.، است.فاده می شود. نوع فیلتردار برای تجهیزاتی کاربرد دارد که با حرارت بالا و تولید ذرات چربی سروکار دارند و نوع بدون فیلتر آن برای تجهیزاتی که بخار بدون چربی تولید می کنند است.فاده می شود.

گروه صنعتی تجهیز گستر با دو دهه تجربه در زمینه طراحی، تولید و نصب تجهیزات آشپزخانه صنعتی، فست فود، سلف سرویس، کترینگ با تخصص فارغ التحصیلان دانشگاههای صنعتی شریف، بهشتی و تهران، با بهره گیری از دانش روز و مشاوره با تولید کنندگان بزرگ دنیا اقدام به تولید محصولاتی هم‌طراز با محصولات جدیدترین و بزرگ ترین کارخانجات تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در جهان نموده است..



( فروش ) های دیگر