فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهر قدس

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند

در حال حاضر شهر قدس از لحاظ اشتغال در غرب است.ان تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی محیط کارگری مناسبی را فراهم نموده‌است و اکثر ساکنین به عنوان کارگر در این مراکز مشغول به کارند. بعد از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهند. از نظر اجتماعی در حال حاضر شهر قدس با وسعتی در حدود کیلومتر مربع یا به عبارتی ٬ هکتار، یکی از شهرهای پرجمعیت و متراکم در کشور محسوب می‌گردد. جمعیتی از اقوام و فرهنگهای مختلف با آداب و سنن متفاوت و ناهمگون که این تنوع زیاد منشأ برخی معضلات اجتماعی نیز در این شهر بوده‌است.


شما می‌توانید با توجه به ظرفیت کاری خود و ظرفیت این دستگاه، آن را انتخاب کنید. در هنگام انتخاب این محصول حتما باید به سازنده آن و است.اندارد بودن یخساز توجه کنید زیرا این محصول سیستم تبرید پیچیده‌ای دارد و از نظر کارایی بسیار حساس است.. در یخساز حبه‌ای باید از آب آشامیدنی تصفیه شده است.فاده کرد تا سیستم تبرید دستگاه بتواند نوعی یخ به صورت حبه‌های قند تولید کند که از شفافیت بالایی برخوردار باشند.

محفظه هود وظیفه نگهداری و انبارش محصولات حاصل از آشپزی را دارد. محصولات حاصل از آشپزی شامل گازهای ناشی از احتراق، بخار، ذرات چربی روغن، بو، دود و&#; در محفظه هود جمع می شود تا به وسیله سانتریفیوژ از محیط آشپزخانه خارج شود.

گروه صنعتی تجهیز گستر با توجه به پیچیده بودن سیستم تبرید این مدل یخساز صنعتی، اقدام به وارد کردن آن از کشورهای مطرح در این زمینه نموده است. که از جمله آنها می‌توان به شرکتهای NTF ،BREMA و ITV اشاره کرد. پر مصرف‌ترین و پر طرفدارترین یخساز صنعتی وارداتی در ایران برند ان تی اف ایتالیا است. که گارانتی و خدمات پس از فروش دارد و به شدت باکیفیت است..



( فروش ) های دیگر