فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهرک صنعتی قرچک

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


سپس از زیر درام، یخهای پولکی که در محیط منفی درجه سانتی گراد تشکیل شده اند و به صورت کاملا خشک هستند، به بیرون ریخته می‌شوند. این یخهای پولکی تا ساعت قابل نگهداری هستند زیرا خشک می‌باشند. دستگاه‌های تولیدی شرکت ما با درام فریزر ثابت تولید می‌شوند نه با درام فریزر متحرک. بقیه عملیات یخ سازی نیز مانند دیگر دستگاه‌های یخساز است. که به روش سیستمهای تبرید صورت می‌گیرد.

شرکت‌های تولیدکننده امروز از نظر کیفیت با نمونه‌های معتبر خارجی فرقی ندارد. امروز با جستجوی ساده‌ای در گوگل می‌توانید بهترین شرکت‌های تولیدکننده را لیست کنید و از بین آن‌ها بهترین و معتبرترین را انتخاب کنید. شرکت آپادانا تجهیز آراز یکی از بهترین و پرسابقه‌ترین شرکت موجود در بازار است.. در صورتی که علاقه به همکاری با ما دارید کافی است. درخواست مشاوره را از طریق فرم صفحه اول برای ما ارسال کنید. در آشپزخانه‌های صنعتی هر کس وظیفه مشخصی دارد و پرسنل با برخی از تجهیزات به‌صورت حرفه‌ای کار می‌کند. درواقع برای مکانیزه کردن آشپزخانه به سه عنصر نیاز است.:

با توجه به دامنه وسیع این تجهیزات نمی توان شرکتی را پیدا نمود که اقدام به تولید تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی مورد نیاز جهت راه اندازی رستوران نماید و به همین دلیل ما در گروه صنعتی تجهیزگستر بر آن شدیم با تشکیل هلدینگ تخصصی در زمینه تامین به مفهوم واردات و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، هموطنان عزیز را در این زمینه یاری نماییم.



( فروش ) های دیگر