فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.

هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.


فیلترهای زغالی به طور معمول برای مکان هایی که فاقد پنجره یا هواکش هستند کاربرد دارند. این فیلترها بخار، بو و ذرات چربی را از هوای وارد شده گرفته، آن را تصفیه کرده و به محیط باز می گردانند. فیلترهای زغالی قابل شستشو نیستند و بنا بر میزان است.فاده باید هر تا سال تعویض شوند.

قاب فیلتر برای قرار گرفتن فیلترها طراحی و ساخته می شود. این قاب دارای شیب است. تا چربی داخل فیلترها به داخل قاب هدایت شود. وجود شیر تخلیه در قاب کمک می کند چربی به راحتی از دستگاه خارج شود. قاب فیلتر حتما باید قابلیت شستشو داشته باشد تا از ایجاد بوی نامطبوع در آشپزخانه جلوگیری شود.

طراحی اصولی هود صنعتی مستلزم داشتن دانش و تجربه کافی در حوزه سیستم تهویه مطبوع است.. شکل هندسی هود، موقعیت قرارگیری آن نسبت به ابزار تولیدکننده آلودگی و میزان هوایی که از آن عبور می کند، عوامل تاثیرگذار در طراحی یک هود کارآمد است.. اگر هر یک از این عوامل به درستی در طراحی لحاظ نشود، هود صنعتی کارایی مناسب نخواهد داشت.



( فروش ) های دیگر