فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در فیروزکوه

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قرار است. به یکی از روستاهای سرسبز و پر از کوچه باغ فیروز کوه تهران برویم که غاری باستانی در ارتفاعات آن قرار گرفته است.. غار بورنیک طولانی‌ترین غار تهران و چهارمین غار طولانی ایران است. که به دلیل وجود آثار زندگی انسان‌های غارنشین در آن، ارزش باستانی بسیاری دارد.

بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،

تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به


تاریخچه پیدایشدستگاه یخ ساز صنعتی بر می‌گردد به انسانهای اولیه که برای حفظ مواد غذایی خود، از چاه‌ها و غارهای زیر زمینی و چشمه‌ها است.فاده می‌کردند. همچنین در قدیم از آب انبارهایی به عنوان یخساز طبیعی و برای حفظ آب یخ است.فاده می‌کردند و به آنها یخچال یا یخدان می‌گفتند. در قدیم از یخ برای خنک نگه داشتن است.فاده می‌شده است.، چه در موارد پزشکی (برای تب بری) و چه در مصارف غذایی (برای سرد کردن آب و جلوگیری از فاسد شدن و خرابی مواد غذایی).

با وجود برنامه و است.راتژی رستوران داری درست این سه عنصر می‌توانند موفقیت رستوران شما را تضمین کنند. است.فاده از تجهیزات آشپزخانه باکیفیت نه تنها به بهره‌وری بیشتر آشپزخانه صنعتی کمک می‌کند بلکه موجب صرفه جویی در هزینه‌های نیروی انسانی خواهد شد.

تمامی دستگاه‌های یخساز داخلی و خارجی از همین شیوه برای ساختن یخ است.فاده می‌کنند، حال با کمی تنوع. یخساز صنعتی گروه صنعتی تجهیز گستر از روش تونل انجمادی برای تولید یخ است.فاده می‌کند. در این فرآیند یخسازی از سیستم تبخیر و سیستم تقطیر که توسط اواپراتور و کندانسور انجام می‌شود، است.فاده می‌گردد.



( فروش ) های دیگر