فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در لواسان

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.

نژاد مردم بومی شهر لواسان و دیگر مناطق آن، آریایی و از شاخه ماد‌ها‌ است. که البته با گذشت زمان و مهاجرت اقوام ایرانی  در این منطقه، نژادهای دیگری هم در لواسان ساکن شدند. در گذشته مردم لواسان به زبان تاتی صحبت می‌کردند، اما به مرور زمان و تبدیل شدن لواسان به شهر، اکثر ساکنینش به جز اقوام قدیمی آن، به زبان فارسی معمولی صحبت می‌‌کنند.

آبشار پسچویک یا پسکوهک با ارتفاع ۵ متر، از معروف‌ترین جاهای دیدنی افجه است. که در شمال شرق آن قرار دارد. طراوت و سرسبزی این منطقه و همچنین وجود درختان افرا، زیبایی فوق‌العاده‌ای به این آبشار بخشیده‌اند. اگر به بالای آبشار بروید، چشم‌انداز زیبایی از دشت هویج پیش روی شما قرار می‌گیرد.


گروه صنعتی تجهیز گستر با دو دهه تجربه در زمینه طراحی، تولید و نصب تجهیزات آشپزخانه صنعتی، فست فود، سلف سرویس، کترینگ با تخصص فارغ التحصیلان دانشگاههای صنعتی شریف، بهشتی و تهران، با بهره گیری از دانش روز و مشاوره با تولید کنندگان بزرگ دنیا اقدام به تولید محصولاتی هم‌طراز با محصولات جدیدترین و بزرگ ترین کارخانجات تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در جهان نموده است..

فیلتر هود صنعتی در قسمت ورودی هود قرار می گیرد و چربی های معلق، روغن های موجود، بخار، دود، گرد و غبار و بوی غذا را جذب می کند. فیلترها باید به طور مرتب چک شوند و در صورت نیاز شسته و یا تعویض گردند. این فیلترهای انواع مختلفی دارند و بنا به نیاز مشتری انتخاب می شوند.

هنگام انتخاب فیلتر هود صنعتی برای اینکه بتوانید سایز مناسب و درست را انتخاب کنید، باید دید درستی نسبت به ارتفاع و عرض آن داشته باشید. به همین منظور باید فیلترها را طوری در دست بگیرید که شیارهای آن به صورت عمودی، روبروی شما قرار بگیرد. مانند تصویر زیر، ارتفاع باید دقیقا موازی با شیارهای موجود بر روی فیلتر باشد و سوی دیگر آن عرض باشد.



( فروش ) های دیگر