فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


شرکت پرشیا است.یل با رعایت نکات گفته شده، تمام حجم سقف هود را با فیلتر می پوشاند و تمام نقاط هود به طور یکنواخت مکش می شود. این فیلتر مقاومت زیادی در برابر قدرت سانتریفیوژ ایجاد نکرده و دستگاه با بیشترین راندمان ممکن کار می کند.

گازهای حاصل از احتراق، بو و دود از طریق کانال ها و سانتریفیوژ از محفظه هود خارج می شوند؛ اما بخار و ذرات چربی قبل از تخلیه، باید از هوای متراکم شده در محفظه هود جدا شود. فیلتر، کار تفکیک بخار و ذرات چربی و در واقع خشک کردن هوای خارج شده به سمت سانتریفیوژ را بر عهده دارد.

افرادی که به فکر راه اندازی رستوران و یا آشپزخانه صنعتی هستند معمولا به دنبال مرجعی می‌گردند که انواع لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی مورد نیازشان را به صورت یک جا برای فروش داشته باشد. ویترین نت به عنوان یک پلتفرم آنلاین تجارت BB مهم‌ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی مورد نیاز را موجود دارد و قبل از فروش به خریدران مشاوره تخصصی و رایگان می‌دهد. خریداران به راحتی می‌توانند در ویترین نت تجهیزات آشپزخانه صنعتی مورد نیاز خود را از لحاظ قیمت و مشخصات فنی مقایسه کنند و پس از تماس با کارشناسان فروش ویترین نت و دریافت مشاوره تخصصی و رایگان، دستگاه مورد نیاز خود را به طور آنلاین خریداری کنند.



( فروش ) های دیگر