فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ورامین

Industrial kitchen equipment-1
Industrial kitchen equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سدهٔ ششم، خاندان ابوسعد ورامینی مسجد جامعی در ورامین ساختند ولی بنای فعلی در سال به دستور عزالدین قوهدی ساخته شد. به نظر می‌رسد به علت حادثه‌ای دچار خرابی شد و در سدهٔ نهم، امیر یوسف خواجه دستور مرمت بنا را داد. پس از آن به مدت ۵ سال در بنا ساخت و سازی نشد.

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.

قصر بهرام ورامین یکی دیگر از بناهای تاریخی معروف ورامین مربوط به دوران صفویه است.. این کاروانسرا در ۵ کیلومتری تهران و سه کیلومتری شمال شرق کارونسرای عین الرشید قرار دارد. قصر بهرام در بین بومیان ورامین در گذشته به عباس‌آباد نیز شناخته می‌شد. پلان این بنا به شکل کاروانسرایی چهار ایوانی، اطاقها در اطراف حیات مرکزی و اسطبلها در پشت آن می باشد.


همچنین خرید تک تک لوازم آشپزخانه‌ای، میتواند دغدغه‌های زیادی را برای کارفرمایان به همراه داشته باشد. بعنوان مثال بایستی وقت زیادی را صرف بازدید، بررسی، خرید و انتقال لوازم  کنید. اما با رجوع به لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی، میتوانید با اطمینان و سرعت زیادی به خرید دستگاه‌های مورد نیاز اقدام کنید. همچنین گارانتی معتبر گروه صنعتی تجهیزگستر، نشان از کیفیت و ماندگاری بالای انواع تجهیزات صنعتی رستورانی دارد. فارغ از تمامی مزایا، است.فاده از این ملزومات میتواند ظاهری بسیار شیک و زیبا را برای آشپزخانه‌های صنعتی به ارمغان بیاورد.

گروه صنعتی تجهیز گستر با است.فاده از کادری مجرب و متخصص، به صورت مداوم در حال تحقیق و توسعه انواع دستگاه‌های یخساز صنعتی خود می‌باشد و با است.فاده از متخصصان داخلی یخسازهای مختلفی از جمله یخساز حبه‌ای و یخساز پودری تولید می‌کند.

به طریق اولی بایستی از خرید تجهیزات اشپزخانه صنعتی دست دوم احتراز کنید. تجهیزات رستورانی کارکرده نه تنها گارانتی و خدمات پس از فروش ندارند بلکه به دلیل خرابی مکرر همیشه نیاز به تعمیر مجدد پیدا خواهید کرد. گاه پیش می‌آید که هزینه سرویس و تعمیر آن از هزینه‌ای که می‌خواستید با آن صرفه‌جویی کنید بیشتر خواهد شد. یکی از نکات اساسی در خرید لوازم آشپزخانه صنعتی مصرف انرژی آن است.. خریداری تجهیزات رستوران با مصرف بهینه گاز و تجهیزاتی با مصرف کم آب در هزینه جاری مجموعه شما تأثیر مستقیم می‌گذارد.



( فروش ) های دیگر