مشاوره و اجرا تراشکاری در اسلامشهر

turning-1
turning-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه چون ارج، کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و … موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌ است..

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.


ابزارهایی را که برای تراشکاری است.فاده می کنید باید دارای یکسری خواص باشند ازجمله اینکه باید در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته باشند وهمچنین باید در برابر سائیدگی هم مقاومت بالایی داشته باشند و جنس ابزار باید مقاوم و سخت باشد تا توانایی نفوذ داشته باشد.

آسیب های چشمی به دلیل برخورد ریز تراشه های فلز به داخل چشم آمار بسیار بالایی دارد. و شما برای پیشگیری از ان میتوانید از عینک های مخصوص است.فاده کنید. همچنین در زمانی که تراشکاری می کنید ریز فلزات در محیط پراکنده می شوند و برای مدتی معلق در هوا میمانند و همین امر باعث میشود که شما دچار مشکلات ریوی شوید.برای جلوگیری از این مشکل میتوانید در هنگام کار از ماسک است.فاده کنید.

یکی دیگر ازعملیات های ماشین کاری،سوراخ کاری است. که با پانچ و مته میتوان این عمل سوراخکاری را انجام داد. در مرحله اول سوراخی را در سطح قطعه کار به وجود می اورند، که این کار را به کمک مته ای که با سرعت زیادی در حال چرخیدن است. انجام میدهند این مته دارای دو لبه برشی است. و با سرعت های مختلفی در حال چرخش است. و در مرحله دوم هم میتوان دستگاه پانچ را مورد است.فاده خود قرار داد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر