مشاوره و اجرا تراشکاری در بومهن

turning-1
turning-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..


برای شیار زنی از ابزار خاصی است.فاده می شود که عرض آنها کم است. برای اینکه این عرض ها را تغییر دهند رنده های تراشکاری را تیز می کنند میزان نفوذ ابزار در جسم را تراشکار بر اساس نیاز معین می کند. داخل تراشی نیز شامل: براده برداری، ایجاد دندانه، پرداخت کردن، افزایش دادن قطر و غیره در حفره ای که ایجاد کرده اند است.. و از ابزار مخصوص داخل تراشی است.فاده می کنند. مثلاً برای داخل تراشی به قطر / میلیمتری مته به این اندازه وجود ندارد و باید ابتدا سوراخی به اندازه میلیمتر با مته ایجاد شود و با داخل تراشی به قطر / برسد.

آسیب های چشمی به دلیل برخورد ریز تراشه های فلز به داخل چشم آمار بسیار بالایی دارد. و شما برای پیشگیری از ان میتوانید از عینک های مخصوص است.فاده کنید. همچنین در زمانی که تراشکاری می کنید ریز فلزات در محیط پراکنده می شوند و برای مدتی معلق در هوا میمانند و همین امر باعث میشود که شما دچار مشکلات ریوی شوید.برای جلوگیری از این مشکل میتوانید در هنگام کار از ماسک است.فاده کنید.

یکی دیگر ازعملیات های ماشین کاری،سوراخ کاری است. که با پانچ و مته میتوان این عمل سوراخکاری را انجام داد. در مرحله اول سوراخی را در سطح قطعه کار به وجود می اورند، که این کار را به کمک مته ای که با سرعت زیادی در حال چرخیدن است. انجام میدهند این مته دارای دو لبه برشی است. و با سرعت های مختلفی در حال چرخش است. و در مرحله دوم هم میتوان دستگاه پانچ را مورد است.فاده خود قرار داد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر