مشاوره و اجرا تراشکاری در رودهن

turning-1
turning-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهترین زمان سفر به رودهن بهار و تابستان است.. البته در اوایل فروردین ماه ممکن است. روستاهای شمالی رودهن هنوز سرد باشند و نتوانید در کنار رودخانه‌های آن قدم بزنید. اما به‌طورکلی هر زمان که از گرمای پایتخت یا گرمای سمنان کلافه شدید، یکی دو ساعتی را به طرف رودهن رانندگی کنید تا از خنکای کوهستان و رودخانه‌ها جانی دوباره بگیرید. البته پاییز و زمستان در پیست اسکی آبعلی (در نزدیکی رودهن) حال و هوای متفاوتی دارند، طرفداران ورزش‌های برفی برای رسیدن فصل سرد لحظه‌شماری می‌کنند تا در این موقع از سال از این پیست است.فاده کنند.

پل نمیر یادگار دوران صفویه در شهر رودهن است.. این پل که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، از جاذبه‌های تاریخی رودهن محسوب می‌شود. قدمت این پل به قرن سوم و چهارم هجری بر می‌گردد و رودخانه‌ی فصلی رودهن از آن گذر می‌کند. در سالیان دور برای رفتن از تهران به فیروزکوه از روی این پل عبور می‌کردند. این پل با نام‌های پل زنجیر یا پل فیروزکوه نیز خوانده می‌شود.

قیمت باغ در رودهن بستگی به متراژ، موقعیت مکانی، نوع سند و امکاناتی همچون چاه آب، برق، گاز، درختان موجود آن دارد و در زمان نوشتن این مقاله از کمترین قیمت دو میلیارد تومان شروع می شود و این قیمت براساس امکاناتی که آن باغ دارد متغیر و معمولا رو به افزایش است..


فرایند های تراشکاری عموما با دستگاه تراش انجام می شوند.کیکی از پرکاربرد ترین و قدیمی ترین ابزار ها است..تراشکاری به چهار صورت انجام می شود.این چهار روش عبارتند از: تراشکاری مخروطی،تراشکاری است.وانه ای،شیار خارجی و بازرسی جوش.

آسیب های چشمی به دلیل برخورد ریز تراشه های فلز به داخل چشم آمار بسیار بالایی دارد. و شما برای پیشگیری از ان میتوانید از عینک های مخصوص است.فاده کنید. همچنین در زمانی که تراشکاری می کنید ریز فلزات در محیط پراکنده می شوند و برای مدتی معلق در هوا میمانند و همین امر باعث میشود که شما دچار مشکلات ریوی شوید.برای جلوگیری از این مشکل میتوانید در هنگام کار از ماسک است.فاده کنید.

یکی دیگر ازعملیات های ماشین کاری،سوراخ کاری است. که با پانچ و مته میتوان این عمل سوراخکاری را انجام داد. در مرحله اول سوراخی را در سطح قطعه کار به وجود می اورند، که این کار را به کمک مته ای که با سرعت زیادی در حال چرخیدن است. انجام میدهند این مته دارای دو لبه برشی است. و با سرعت های مختلفی در حال چرخش است. و در مرحله دوم هم میتوان دستگاه پانچ را مورد است.فاده خود قرار داد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر