مشاوره و اجرا تراشکاری در شرق تهران

turning-1
turning-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 


برای شیار زنی از ابزار خاصی است.فاده می شود که عرض آنها کم است. برای اینکه این عرض ها را تغییر دهند رنده های تراشکاری را تیز می کنند میزان نفوذ ابزار در جسم را تراشکار بر اساس نیاز معین می کند. داخل تراشی نیز شامل: براده برداری، ایجاد دندانه، پرداخت کردن، افزایش دادن قطر و غیره در حفره ای که ایجاد کرده اند است.. و از ابزار مخصوص داخل تراشی است.فاده می کنند. مثلاً برای داخل تراشی به قطر / میلیمتری مته به این اندازه وجود ندارد و باید ابتدا سوراخی به اندازه میلیمتر با مته ایجاد شود و با داخل تراشی به قطر / برسد.

فرایند های تراشکاری عموما با دستگاه تراش انجام می شوند.کیکی از پرکاربرد ترین و قدیمی ترین ابزار ها است..تراشکاری به چهار صورت انجام می شود.این چهار روش عبارتند از: تراشکاری مخروطی،تراشکاری است.وانه ای،شیار خارجی و بازرسی جوش.

ابزارهایی را که برای تراشکاری است.فاده می کنید باید دارای یکسری خواص باشند ازجمله اینکه باید در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته باشند وهمچنین باید در برابر سائیدگی هم مقاومت بالایی داشته باشند و جنس ابزار باید مقاوم و سخت باشد تا توانایی نفوذ داشته باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر