مشاوره و اجرا تراشکاری در فیروزکوه

turning-1
turning-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

با پرداخت کردن هزینه‌ای مناسب، می‌توانید در یکی از بهترین است.خرهای طبیعی اطراف تهران شنا کنید. کافی است. تصور کنید که شنا کردن در آب و هوایی خنک و به دور از شلوغی و دود و دم تهران، چه کیفی دارد تا همین حالا خود را برای این سفر آماده کنید.


یکی دیگر ازعملیات های ماشین کاری،سوراخ کاری است. که با پانچ و مته میتوان این عمل سوراخکاری را انجام داد. در مرحله اول سوراخی را در سطح قطعه کار به وجود می اورند، که این کار را به کمک مته ای که با سرعت زیادی در حال چرخیدن است. انجام میدهند این مته دارای دو لبه برشی است. و با سرعت های مختلفی در حال چرخش است. و در مرحله دوم هم میتوان دستگاه پانچ را مورد است.فاده خود قرار داد.

برای شیار زنی از ابزار خاصی است.فاده می شود که عرض آنها کم است. برای اینکه این عرض ها را تغییر دهند رنده های تراشکاری را تیز می کنند میزان نفوذ ابزار در جسم را تراشکار بر اساس نیاز معین می کند. داخل تراشی نیز شامل: براده برداری، ایجاد دندانه، پرداخت کردن، افزایش دادن قطر و غیره در حفره ای که ایجاد کرده اند است.. و از ابزار مخصوص داخل تراشی است.فاده می کنند. مثلاً برای داخل تراشی به قطر / میلیمتری مته به این اندازه وجود ندارد و باید ابتدا سوراخی به اندازه میلیمتر با مته ایجاد شود و با داخل تراشی به قطر / برسد.

ابزارهایی را که برای تراشکاری است.فاده می کنید باید دارای یکسری خواص باشند ازجمله اینکه باید در برابر حرارت مقاومت بالایی داشته باشند وهمچنین باید در برابر سائیدگی هم مقاومت بالایی داشته باشند و جنس ابزار باید مقاوم و سخت باشد تا توانایی نفوذ داشته باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر