آنالایزر شیر در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Milk analyzer-1
Milk analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


شیر یکی از پرمصرف ترین محصولات است. و ماده اولیه تمام محصولات لبنی است.. با توجه به اینکه کیفیت شیر از پارامتر های مهم در تهیه محصولات لبنی و سلامت دام است.، با است.فاده از دستگاه آنالایزر شیر(لاکتو اسکن) می توان کیفیت شیر را بررسی کرد.

از آنجا که بخش عمده ای از پروتئین ، چربی ، لاکتوز و سایر مواد مغذی مورد نیاز از طریق شیر و فرآورده های لبنی تأمین می شود ، بنابراین در بیشتر کشورهای پیشرفته در صنایع لبنی بیشترین توجه به مواد ژنتیکی (اسپرم ، جنین و غیره) می شود. ) مقدار اصلاحی این مواد مغذی در آن زیاد است..

میلی لیتر شیر را مخلوط کنید تا با میلی لیتر محلول آلیزارول تجزیه و تحلیل شود.شیر اسیدی مخلوطی را ارائه می دهد که رنگ آلیزارول علاوه بر ایجاد لخته، گلگون (اسید کمی) یا زرد (بسیار اسیدی) باشد. شیر طبیعی مخلوطی با رنگ قرمز آجری و بدون لخته را ارائه می دهد. شیر قلیایی شده (معمولاً با افزایش آب یا ماده خنثی کننده) بنفشه ارائه می دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک