نشت یاب و آنالایزر گاز در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, مشاوره و اجرا )

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


سنسورهای دقیق و حساس تعبیه شده در این دستگاه به سرعت نشتی ها، نقطه خروج گاز از منبع و میزان گاز پخش شده را بررسی و آشکار می سازند و با انتشار آلارم یا روش های هشدار دهنده دیگر به کاربر یا اپراتور وجود گاز را هشدار می دهند. سیستم های نشت یاب مختلفی در بازار هستند و همه سعی در یافتن دقیق و سریع این پدیده خطر آفرین هستند. انواع مختلف سنسور ها شامل سنسور های گاز قابل احتراق، آشکار سازی های فوتونیزاسیون، سنسور مادون قرمز، سنسور های التراسونیک، سنسور های نیمه هادی، سنسور های گاز الکتروشیمیایی و غیره هستند.

امروزه سيستم های نشت يابی بسيار متنوعی به بازار عرضه شده است. كه هر یک سعی در يافتن دقيق و سريع  پديده نشتی با است.فاده از تكنيك و سنسوری خاص  دارند. این سنسورها عمدتا شامل سنسورهای گاز قابل احتراق، آشکارسازهای فوتونیزاسیون، سنسورهای مادون قرمز، سنسورهای اولتراسونیک، سنسورهای گاز الکتروشیمیایی و سنسورهای نیمه هادی  و&#; هستند. مدل های جدیدتر سیستم  نشت یاب گاز با است.فاده از عملکرد ترموویژن و دوربین های ترموگرافی کار می کنند.

تشخیص گاز های خطرناک و کشنده و محترقه امری بسیار مهم است.، احتمال قرار گرفتن در معرض گازهای سمی می تواند در عملیاتی مانند نقاشی، بخور، پر کردن سوخت، ساخت و ساز، حفاری خاک آلوده، عملیات دفن زباله، ورود به محوطه فضایی و غیره رخ دهد. امروزه می توان به وسیله نشت یاب های گاز از وجود گاز در محدوده ای خاص با خبر شد، عمدتا نشت یاب های گاز بوسیله سنسور های حساس و سریع نوع گاز و مقدار گاز محیط را تشخیص می دهند و به صورت آلارم یا سایر روش ها وجود این مولفه را به اپراتور اعلام می کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک