اتاق تمیز ، کلین روم در بهارستان ( مشاوره و اجرا )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت


سیستم‌های پیشرفته به محیط‌های تحت کنترل دما و رطوبت کمک می‌کنند تا با آخرین است.انداردها مطابقت داشته باشند. پس از نصب تخته های سقفی، وسایل روشنایی و فیلترها در شبکه، یک مانع ایمن و بدون هوا در برابر گرد و غبار و رطوبت برای نیازهای حساس اتاق تمیز ایجاد می شود.

اتاق های تمیز با توجه به سطح تمیزی هوای داخل محیط کنترل شده طبقه بندی می شوند. کلاس اتاق تمیز سطح تمیزی اتاق است. که با توجه به مقدار و اندازه ذرات در هر متر مکعب هوا مطابقت دارد. مرجع اصلی در ایالات متحده و کانادا سیستم طبقه بندی ISO ISO - است..

اتاق های تمیز فضاهای بسته ای هستند که برای است.فاده های خاص ساخته می شوند. کلین روم باید به گونه ای طراحی شود که امکان کنترل آلاینده های زیست محیطی را داشته باشد. محیطی عاری از هرگونه آلاینده مانند باکتری، ویروس، قارچ یا سایر عوامل بیماری زای احتمالی که موجب به خطر انداختن فعالیت های درون اتاق ها می شود. اصطلاح اتاق تمیز برای نخستین بار برای بیمارستان ها است.فاده شد. شخصی به نام لُرد لیستر متوجه شد که در صورت کاهش آلودگی ها، درمان بیماری ها و عفونت ها بهتر و سریع تر رخ می دهد. امروزه این موضوع در صنایع حساس دیگر نیز مورد است.فاده قرار می گیرد. از جمله صنایع میکروالکترونیک، فناوری اطلاعات، صنعت هسته ای، صنایع موشکی و هوافضا، صنایع خودروسازی، صنعت کشاورزی و صنایع غذایی.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بهارستان