اتاق تمیز ، کلین روم در جنوب تهران ( مشاوره و اجرا )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.

از مهم ترین محله های تهران که در شرق نازی آباد قرار گرفته و به عنوان یکی از مناطقی قلمداد می‌شود که سرعت پیشرفت آن بسیار بیشتر از دیگر محله ها بوده است.. بر اساس داده های شهرسازی تا سال این منطقه بخشی از تهران نبوده و بیشتر به عنوان اراضی کشاورزی و بخشی از روستای علی آباد شناخته می شده است.. این منطقه که در کنار کارخانه چیت سازی و روغن نباتی قو ساخته شده است. برای اسکان کارگران و کارمندان این دو کارخانه راه اندازی شد ولی امروزه کاربرد شهرنشینی متفاوتی را در بر دارد. این منطقه در کنار دو اتوبان رجایی و بعثت قرار گرفته و فرایند ساخت آن از سال آغاز شده است.. امروزه این محله به دلیل بافت سنتی و ساختار مذهبی آن شناخته می شود و در مراسم دینی و به عنوان یکی از مراکز اصلی تلقی می شود.

این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.


نوع لباس هایی که افراد در داخل اتاق های تمیز می پوشند با سایر مکان ها متفاوت است.. در این اتاق ها حتما باید از کلاه ها و لباس های مخصوصی است.فاده شود. حتی در برخی از این اتاق ها قبل از ورود به آن ها دوش های هوا طراحی شده است.. هواکش اتاق تمیز دارای فیلتر خاصی است. تا میزان آلودگی محیط را به حداقل برساند.

آغاز فعالیت و رسالت وجودی شرکت اندیشگران جامع صنعت ایرانیان در سال ۸ با هدف ارتقا سطح تکنولوژیک و بسط و توسعه دانش علمی و تخصصی در زمینه پروژه های صنعتی مشتمل بر تمامی اجزای آن و اجرا و ساخت است.اندارهای صنعتی ، در زمینه صنایع دارویی ، شیمیایی ، بیوتکنولوژی و غذایی تاسیس شد.

این مجموعه از است.اندارد ها جهت افزایش کارایی GMP در صنایع حساس وضع می گردد. رعایت این است.اندارد از سوی تولید کنندگان محصولات دارویی انسانی و حیوانی بسیار موثر بود این سیستم تحت نام مجموعه قوانین GMP اتحادیه اروپا مورد است.فاده قرار می گیرد. پرسنل باید از لباس های مخصوص است.فاده کنند و برای رسیدن به سطح مطلوبی از تمیزی مورد نظر بایستی از هواسازهای مجهز به فیلتر با کارایی بسیار دقیق و بالا است.فاده شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران