اتاق تمیز ، کلین روم در شمال تهران ( مشاوره و اجرا )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از محله‌ های قدیمی در شمال شهر تهران که امروزه بیشتر به دلیل وجود پارک قیطریه و قرار گرفتن بلوار صبا و وجود مراکز تجاری و رستوارن های مشهور در آن شناخته می شود. این محله به دلیل اینکه نزدیک به بلوار اندرزگو است. مکانی مناسب برای ساخت و ساز ساختمان های لوکس به حساب می آید.

از جمله محله های گران قیمت تهران که بیشتر کاربری مسکونی دارد و در آن کمتر بخش های اداری و یا تجاری را مشاهده می کنیم. این محله که از شرق به تجریش منتهی می شود که بیشتر به دلیل وجود کاخ سعد آباد و تله کابین توچال در آن شناخته می شود. از معایب این محله قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران و رانش زمین در کنار توچال می باشد.

از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارد می توان به محله های سردار جنگل، پونک، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان، اشرفی اصفهانی، شهر زیبا، آریا شهر، شهران، مهران، فرحزاد، جنت آباد، باغ فیض، کن، سولقان، شهرک نفت، ایوانک، شاهین، کوهسار، ایرانشهر، لاله و ...  اشاره کرد.


در cleanroom ها علاوه بر کارایی بالا، می‌توانند فرصتی برای است.فاده از تکنیک‌های ساخت و ساز سبز در سازمان شما ایجاد کنند. اگر می‌خواهید به عنوان برندی که به محیط زیست و جامعه اهمیت می‌دهد، شهرت داشته باشید، این مهم است.. اتاق‌های تمیز مدولار می‌توانند از مواد بازیافتی در ساخت خود است.فاده کنند، که به محافظت از منابع طبیعی زمین و کاهش میزان زباله‌هایی که به محل دفن زباله می‌روند کمک می‌کند.

برای بسیاری از سازمان ها، مزیت کلیدی اتاق تمیز مدولار، سرعت و سهولت نصب است.. اتاق‌های تمیز مدولار که از یک قاب محکم و پانل‌های پیش ساخته ساخته شده‌اند، روزها یا ساعت‌ها طول می‌کشد تا راه‌اندازی شود، نه ماه‌هایی که ممکن است. برای یک سازه سنتی مورد نیاز باشد. این بدان معناست که تیم شما می تواند در اسرع وقت است.فاده از تسهیلات جدید را آغاز کند و تاخیر در کارهای مهم خود را کاهش دهد. علاوه بر این، از آنجایی که بخش عمده ای از ساخت و ساز خارج از محل انجام می شود، میزان اختلال در محل کار شما به حداقل که از مهم ترین مزیای کلین روم به شمار می رود.

امروزه تلاش برای طراحی و ساخت اتاق تمیز یکی از تحولات نوینی است. که به منظور ایجاد محیط های است.ریلیزه و پاکیزه برای در مراکز خدمات درمانی و بیمارستانی بکار می رود. در این مقاله قصد داریم تا به عنوان یک مشاور همراه شما بوده و هر آنچه را که برای طراحی و ساخت کلین رو یا همان اتاق...



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران