اندازه گیری ابعاد در شمال تهران ( مشاوره و اجرا )

Measurement of dimensions-1
Measurement of dimensions-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شمال تهران تمامی مساحت منطقه پایتخت را پوشش داده اند. این منطقه در حدود کیلومتر مربع وسعت داشته و علاوه بر این که نام "بالا شهر تهران" را به خود اختصاص داده است.، بلکه در واقع در بالا ترین نقطه شهر تهران نیز قرار دارد.  اگر به این منطقه رفته باشید، متوجه شیب تند خیابان های این منطقه شده اید و در حقیقت کاملا مشخص است. که این منطقه از تهران، بر روی کوهپایه های رشته کوه البرز قرار دارد. در منطقه تهران علاوه بر وجود محله های مختلف و بسیار زیاد، امکانات متعددی نیز وجود دارد. امکاناتی که شاید نمونه آن ها را در هیچ کجای پایتخت پیدا نکنید. این منطقه محبوب ترین محله های شمال تهران را در خود جای داده است. و در نتیجه توجه بسیاری از افراد و پایتخت نشینان و حتی توریستان را به خود جلب می کند. 

منطقه تهران جدیدترین منطقه تهران است.. منطقه تهران از نظر مساحت بزرگترین منطقه تهران محسوب شده و شهرک های مدرن و ساختمان های مرتفع اداری و مسکونی از ویژگیهای مهم این منطقه بحساب میآید. شهرک ها و محله های این منطقه عبارتند از :

محله های شمال تهران با داشتن تنوع بسیار بالا می توانند کمی گیج کننده باشند. به همین علت ابتدا بهتر است. به معرفی محدوده ی محله های شمال تهران بپردازیم. شمال تهران، تعداد بسیار زیادی از محله ها را در درون خود جای داده و به عنوان محبوب ترین و پر جاذبه ترین بخش شهر تهران شناخته می شود. محدوده های شمال تهران از شمال با رشته کوه البرز، شروع می شود و همچنین، مناطق و را شامل می شود. همچنین بخشی از مناطق و نیز در شمال تهران قرار دارد که این مناطق نیز دارای آب و هوای بی نظیر و جاذبه های گردشگری فراوان می باشند. اما باید اشاره کنیم که همین مناطق شهر تهران، محله های شمال تهران را در درون خود جای داده است. و در نتیجه، هر کدام از محله ها مختصات و ویژگی های مخصوص به خود را دارد. 


این اثر به واسطه مسیر شعاع های نوری ناشی می شود؛ در یک لنز معمولی شعاع ای نوری حتی از یک دیواره موازی با محور لنز نیز می تواند از لنز عبور کرد و به گیرنده تصویر برسد. این در حالی است. که در یک لنز Telecentric اجزاء و قسمت هایی از جسم که موازی با محور لنز هستند به طور کلی حذف و ناپیدا می شوند.

در بسیاری از کاربردهای اندازه گیری یک نمای عمود از جسم مورد نیاز است. تا یک اندازه گیری خطی صحیح صورت گیرد. در بسیاری از موارد قطعات مکانیکی نمی تواند در جای صحیح خود در جلوی دوربین قرار گیرد( برای مثال به دلیل ارتعاشات) یا شکل قطعه به گونه ای است. که اندازه گیری باید در عمق های مختلفی صورت گیرد و یا این که ضخامت جسم(و در نتیجه سطح مورد بررسی) متغیر خواهد بود. در نتیجه یک

عدد محاسبه شده ،دزت اندازه گیری ( Resolution ) در هنگام استفاده از این لنز و دوربین خواهد بود. البته در بخش های نرم افزاری، همانگونه که در قسمتبعدی گفته خواهد شد با است.فاده از تکنیک های subpixel می توان لبه ها را با دقتی ۵ تا برابر دقیقتر از این مقدار بدست آورد. البته باید در نظر داشت که شرایط قطعه و نورپردازی می تواند نقش بسیار مهمی در رسیدن به این دقت داشته باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران