اندازه گیری برق و الکترونیک در شرق تهران ( مشاوره و اجرا )

Electricity and electronics measurement-1
Electricity and electronics measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.


با توجه به تأثیر عملکرد تجهیزات الکتریکی در سیستم برقی ساختمان، اندازه گیری پارامترهای مربوط به آن‌ها و بررسی عملکرد صحیح چنین تجهیزات الکتریکی اهمیت می‌یابد. به منظور اندازه گیری پارامترهای مختلفی چون ولتاژ، توان، انرژی، فرکانس، جریان و &#; دستگاه‌های اندازه گیری الکتریکی مختلفی است.فاده می‌شوند که کاربرد و نحوه است.فاده هر یک متفاوت است.. در این مطلب سعی شد مهم‌ترین این دستگاه‌ها به همراه کاربردشان معرفی شوند.

یک نکته دیگر در مورد است.فاده از آمپرمتر این است. که همواره متناسب با شدت جریان عبوری از مدار حدوداً درصد اضافه‌تر از جریان انتخاب می‌شود تا در شبکه فشار ضعیف شدت جریان آمپر، آمپرمتر به صورت مستقیم در مسیر جریان مصرف قرار بگیرد. توجه کنید جریان‌های بیشتر از این مقدار، توسط CT به آمپرمتر انتقال داده می‌شود.

تایمر از جمله وسیله‌های فرمان‌دهنده در مدارهای کنترل اتوماتیک است.. وظیفه تایمر، کنترل مدار در مدت زمان مشخص است.. در صنعت گاهی نیاز است.، یک مدار برای مدت زمان معینی کار کند یا پس از مدت زمان مشخصی شروع به کار کند و خاموش شود، در چنین مواردی از تایمر است.فاده می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران