تجهیزات لیزری در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.


بخش خدمات لیزر شرکت فرانوران همگام با فناوری روز دنیا، با اتکا به دانش فنی و تجربه متخصصین خود و بکارگیری بروزترین تجهیزات لیزر و روباتیک آماده مرتفع نمودن نیازهای صنایع کشور عزیزمان می باشد. وجه تمایز فرانوران در ارایه خدمات در زمینه پردازش مواد لیزری در این است. که توانمندی و تجربه ما در طراحی و ساخت سیستم‌های لیزری صنعتی، ما را قادر می سازد تا برای سفارش های خاص، راه حل های ویژه ای مطابق با سفارش مشتری ارایه نماییم.

از بهترین و مدرنترین دستگاه لیزر فلزات میتوان به نسل چهارم این دستگاه ها موسوم به دستگاه لیزر فایبر اشاره کرد که در توان، ابعاد و اندازه های گوناگون موجود بوده و توسط شرکت نوین تاک لیزر قابل ارائه می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با

اپراتور به شخصی گفته می ‌شود که با یک دستگاه کار کرده و وظیفه نگهداری از آن را به‌ عهده دارد. این شخص هیچگونه مسئولیتی در قبال تعمیرات دستگاه‌ و همچنین انتخاب طرح‌ ها نداشته و تنها وظیفه کار با دستگاه را خواهد داشت. اپراتور باید تمام ریزه‌ کاری‌ های کار با دستگاه لیزر صنعتی را دانسته و دانش‌ های مورد نیاز در این حوزه را یاد گرفته تا بتواند با دقت و مهارت بسیار بالایی با این دستگاه کار کرده و برش و حکاکی های موردنظر را بر روی متریال ها انجام دهد.اپراتور دستگاه لیزر صنعتی باید تمامی نکات ایمنی را جهت حفظ سلامت خود و دستگاه و همچنین محیط رعایت کرده و با تمامی قطعات دستگاه آشنا بوده و تا بتواند به‌ راحتی با دستگاه کار کند. به‌ عنوان مثال اپراتور دستگاه لیزر صنعتی باید بداند که چه لنزی برای برش و حکاکی چه متریالی مناسب می ‌باشد و موارد بسیاردیگری.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران