اندازه گیری فیزیکی در شهرک صنعتی شمس آباد ( مشاوره و اجرا )

Physical measurement-1
Physical measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..


به کمترین مقدار قابل اندازه گیری توسط ابزار را تفکیک پذیری میگویند. به عنوان مثال در خط کش شما میتوانید حداکثر مقدار یک میلیمتر را اندازه گیری کنید که در این مورد میزان تفکیک پذیری میلیمتر است. اما در دستگاهی مانند میکرومتر میزان تفیکک پذیری کمتر از میلی متر است..

پیرومتر نوعی دماسنج است. که به صورت غیر تماسی عمل می‌کند. مکانیسم این ابزار بر پایه‌ی اندازه‌گیری دما با است.فاده از نور انتشار یافته از جسم مورد نظر است.. در خیلی از صنایع مانند صنایع شیمیایی، ریخته‌گری، فولاد، کاشی و سرامیک به دلیل دمای بسیار بالا امکان است.فاده از دماسنج‌های تماسی وجود ندارد زیرا موجب آب شدن آن می‌شود؛ به همین علت در اکثر این صنایع از پیرومتر برای اندازه‌گیری دما است.فاده می‌کنند.

اما باید قبول کرد که همۀ پدیده های پیرامون شما را می توان با است.فاده از علم فیزیک مورد بررسی قرار داد. اگر به معنای لغوی این علم دقت کنیم، واژۀ فیزیک بر گرفته از واژۀ یونانی Physis به معنای طبیعت است.. همان گونه که از معنای این واژه نیز مشخص است.، هدف اصلی علم فیزیک این است. که با است.فاده از تعداد اندکی مفاهیم پایه، معادلات و فرضیات، طبیعت پیرامون بشر را توصیف نماید. در واقع با است.فاده از اصول و قوانین موجود در علم فیزیک، می توان در مورد گسترۀ وسیعی از پدیده ها، به پیش بینی های دقیق پرداخت و از آنها در ساخت ابزار و وسایلی که لازمه زندگی انسان هاست، است.فاده نمود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد