تجهیزات لیزری در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش, مشاوره و اجرا )

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


اجزای دستگاه ‌های لیزر صنعتی سیستم ‌های پیچیده و جداگانه ای دارند که بسیار هماهنگ با یکدیگر عمل می ‌کنند. قسمت‌ های مکانیکی، بخش نرم ‌افزاری، بخش‌ های الکترونیکی همگی در ارتباط با یکدیگرند که سبب عملکرد صحیح دستگاه می‌ شوند.

تیوب دستگاه لیزر را میتوان یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه لیزر دانست. به طورکلی تیوب دستگاه های لیزر از قسمت و یا لایه اصلی تشکیل شده است.. قسمت و یا لایه اول محفظه نگهدارنده چند گاز است.. لایه دوم که آب در آن گردش دارد وظیفه خنک کردن لایه اول را عهده دار است.. لایه سوم نگهدارنده و محافظت کننده لایه اول و دوم و در واقع کل تیوب لیزر است.. تیوب لیزر دارای طول عمر مشخصی است.. با پایان رسیدن طول عمر آن و یا در صورت خرابی احتمالی این قطعه نیاز به تعویض آن می باشد.

به وسیله لیزرهای صنعتی به کار برده شده در دستگاه های برش غیرفلزات انواع متریال های غیرفلز مثل چرم، چوب، شیشه، پلاستیک، پارچه، نمد و بسیاری از متریال های دیگر را با ظرافت و بدون نقص برش و حکاکی می کنند. برش متریال غیر فلز را با تکنیک لایه برداری و سوزاندن سطح مواد انجام می دهند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد