اندازه گیری فیزیکی در غرب تهران ( مشاوره و اجرا )

Physical measurement-1
Physical measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نکته‌ جالب این است. که ضرابخانه، قدیمی‌ترین خیابان محله‌ پاسداران تهران است.. ضرابخانه در گذشته یک روستای خوش آب‌و‌هوا بوده است. که بعدها به محل ضرب سکه تبدیل شده است. و ناصرالدین شاه برای راحتی کارکنان، دستور ساخت محله‌ ضرابخانه را داده است.! با سکونت این افراد، کم کم محله‌ ضرابخانه شکل گرفت!

در تقاطع بزرگراه باکری و اتوبان حکیم محله ای قرار دارد که از آن به عنوان سه راه تعاون یاد می شود. این محله که از نظر ساختار شهر سازی و خانه سازی بسیار شبیه به جنت آباد می باشد یکی از محله هایی می باشد که زمانی متعلق به آقای مافی بوده است.. امروزه در این محله نیز خانه های ویلایی کم کم جای خود را به مجتمع های چند منظوره می دهد.

یکی از منحصر به فردترین مناطق تهران که بخشی از آن در منطقه و بخشی دیگر در منطقه قرار دارد. این منطقه که پیش از این جزئی از باغات تهران به حساب می آمده است. و بیشتر به دلیل وجود گیاه پونه این اسم را به خود اختصاص داده است.. پونک که از غرب به جنت آباد شمالی و از جنوب به باغ فیض وصل می شود. وجود دانشگاه علوم و تحقیقات ، مجتمع تجاری بوستان، مجتمع تیراژه ، برج‌های مسکونی تجاری جام‌جم همت ، بوستان نهج البلاغه و دیوان عدالت اداری از جمله ساختمان های خاص این منطقه می باشند. پونک یکی از مناطق مشهور تهران می باشد که دارای فرهنگ و ساختار خاص خود می باشد.


این دستگاه برای اندازه‌گیری ضخامت انواع رنگ و پوشش اپوکسی، رنگ، گالوانیزه و &#; است.فاده می‌شود و دارای دو مدل پراب خارجی و پرای داخلی(پراب جدا و پراب سرخود) است.، که هر کدام باتوجه به نوع کار طراحی و ساخته شده‌اند. از این ضخامت سنج برای انواع رنگ‌های خشک و تر است.فاده می‌کنند، که قابلیت اندازه‌گیری تا چندین میکرون را داراست.

نکته۸: باید بین دقت وسیله اندازه‌گیری شده و وسیله اندازه‌گیری هماهنگی باشد یعنی عدد اندازه‌گیری دقت وسیله را بیان می‌کند پس نباید عددی را کم یا زیاد نماییم مثلاً اگر دقت مسیله اندازه گیری در حد کیلوگرم است. نباید جرم جسم را بر حسب گرم بیان کنیم واگر زمان سنجی مثل کرونومتر که تا صدم ثانیه مدرج است. است.فاده کنیم دقت ما تا صدم ثانیه است. و نباید زمان را تا دهم ثانیه و یا تا هزارم ثانیه بیان کنیم

مولتی فانکشن‌ها شاخه‌ای از تجهیزات ابزار دقیق اندازه گیری هستند که وظیفه‌ی محاسبه‌ی چند پارامتر (سرعت، جریان، نور، دما، رطوبت و..) را با هم دارند. دستگاه مولتی فانکش به دلیل چند کاره بودن از پر مصرف‌ترین ابزار دقیق‌ها، در حوزه‌ی مهندسی است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در غرب تهران