تجهیزات لیزری در غرب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حالا میخوایم چند خیابان مهم و اصلی این منطقه را برای شما معرفی کنیم. در ابتدا باید بگوییم بیشتر خیابان‌های شهرک غرب پهن و دلباز است. و محدوده ترافیکی ندارد . این محله دارای فاز می باشد که اسامی خیابان های این فازها را برای شما بازگو می کنیم: . در فاز یک شهرک غرب خیابان‌هایی نظیر ایران زمین، مهستان و گلستان قرار گرفته است.. . در فاز دو شهرک غرب خیابان‌ هایی چون هرمزان و پیروزان وجود دارد. . در فاز سه شهرک غرب خیابان بدخشان قرار دارد. . در فاز چهار شهرک غرب خیابان‌هایی همچون زرافشان، فلامک، خوارزم و درخشان واقع شده اند. ۵. در فاز پنج شهرک غرب خیابان‌های سیمای ایران و فلامک جنوبی قرار دارند. . در فاز شش شهرک غرب خیابان گل افشان قرار دارد . فاز هفت شهرک غرب که ساخت و ساز در آن بعد از انقلاب شکل گرفت خیابان‌هایی چون سپهر، دریا، صدف، درختی، مطهری، فخارمقدم و سعدی قرار گرفته اند.

شهرک غرب به دلیل شهرسازی مدرن، خیابان های پهن و است.اندارد، تراکم جمعیت پایین، آب‌ وهوای نسبتا خوب، امکانات رفاهی و درمانی بسیار زیاد، خانه‌های ویلایی با معماری خاص و متفاوت و دسترسی مناسب به اتوبان و بزرگراه، به یکی از گران قیمت ترین مناطق شهر تهران تبدیل شده ‌است. شهرسازی مدرن و خاص شهرک غرب این تصور را در ذهن ها ایجاد می کند که این محله قدمت چندانی ندارد و تازه شکل گرفته در صورتی که اینگونه نیست بلوار خوردین که اکنون یکی از بلوارهای اصلی شهرک غرب به شمار می رود در سال روستایی خوش آب و هوایی بود که البته ساکنان مسیحی داشت؛ بافت این روستا به واسطه گروهی از مهندسان آمریکایی، تغییر کرد و در آن به‌ روزترین خانه‌های ویلایی طراحی و به نوعی شبیه به شهرک های مدرن آمریکایی شد، و در انتها به شهرک غرب نام گذاری و پس از پیروزی انقلاب  نام آن به شهرک قدس تبدیل شد..

از دیگر جاذبه های گردشگری محله های غرب تهران که در منطقه قرار دارند می توان به پارک جنگلی چیتگر، مجموعه ورزشی آزادی، شهر باز هزار و یک شهر، پارک شب، کارتینگ آزادی، مجموعه ورزشی آهو، پارک جنگلی لتمال کن، آبشار تهران، پارک جنگلی ورد آورد، بوستان جوانمردان ایران، باغ گیاه شناسی ملی ایران، مجتمع تجاری رز مال، پارک جنگلی خرگوش دره، روستای وردیج و واریش، اشاره کرد.  اما یکی از جذاب ترین جاذبه ها و امکانات تفریحی موجود در منطقه تهران، اُ پارک می باشد که جدید ترین و پیشرفته ترین پارک آبی در شهر تهران است.. این پارک دارای امکانات بسیار زیادی می باشد و یکی از بهترین مکان ها برای تفریح و سرگرمی می باشد.


همان طور که ممکن است. بدانید دستگاه لیزر صنعتی جزء دستگاه‌ های الکترونیکی و بسیار پیشرفته است. که در صنعت برش و حکاکی مورد است.فاده قرار می‌ گیرد. بیشترین عملکرد این دستگاه به‌ صورت اتوماتیک بوده و اپراتور نقش بسیار کمی در فرآیند برش و حکاکی خواهد داشت. همچنین برای کار با دستگاه لیزر صنعتی نیاز به دانش و مهارت خاصی نبوده و تنها با گذراندن دوره‌ های بسیار کوتاه می‌ توانید آموزش‌ های لازم جهت کار با این دستگاه را یاد گرفته و به‌ راحتی از آن است.فاده نمایید.

کاربرد این دستگاه با توجه به توانایی ها و مزیت های بسیار زیاد آن در صنایع مختلف در برش و حکاکی متریال مختلف از جمله انواع فلزات و غیرفلزات، چوب، کریستال، چرم، پارچه، سرامیک و پلکسی گلاس با طرح های متنوع و بسیار پرکاربرد است..

از بهترین و مدرنترین دستگاه لیزر فلزات میتوان به نسل چهارم این دستگاه ها موسوم به دستگاه لیزر فایبر اشاره کرد که در توان، ابعاد و اندازه های گوناگون موجود بوده و توسط شرکت نوین تاک لیزر قابل ارائه می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در غرب تهران