اندازه گیری فیزیکی در پیشوا ( مشاوره و اجرا )

Physical measurement-1
Physical measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


کالیبراتور دما دستگاهی است. که وظیفه‌ی کنترل و اطمینان از صحت اندازه‌های گرفته شده توسط ابزار اندازه‌گیری دقیق دما را دارد. در این دستگاه از روش مقایسه‌ای است.فاده می‌شود؛ به این صورت که کالیبراتور دمای اندازه گیری شده توسط سنسورهای ترموکوپل را با دمای واقعی مقایسه می‌کند. دقت در این کالیبراتور نقش اساسی دارد به همین علت هرچه میزان دقت بالاتر باشد دستگاه گران‌تر خواهد بود.

دقت اندازه گیری با صحت تفاوت کوچکی دارد. صحت اندازه گیری به اختلاف مقدار اندازه گیری شده با مقدار دقیق و درست گفته می شود درحالی که دقت به قابلیت ارائه مجدد مقادیر اندازه گیری شده توسط یک دستگاه با مقدار صحت مشخص گفته می شود. دقت اندازه گیری و صحت در بیان کلی به یک موضوع اشاره دارد و آن بیانگر اختلاف مقدار نمایش داده شده توسط ابزار اندازه گیری با یک مقدار صحیح و دقیق است. که با تکرار اندازه گیری این اختلاف ثابت بوده و از حد تعریف شده تجاوز نکند.دقت اندازه گیری بیانگر میزان قطعیت نتیجه است.. مفهوم دقت با مقدار خطا بیان میشود و به هر میزان خطا افزایش یابد دقت کاهش می یابد. شیوه های گوناگونی برای بیان دقت اندازه گیری مرسوم است. . مرسوم ترین شیوه بیان دقت، برحسب درصد در کل مقیاس قابل اندازه گیری توسط دستگاه است..

یکی از مهم‌ترین ابزار‌های دقیق اندازه‌گیری گاز سنج است.. این دستگاه قابلیت شناسایی انواع گازهای سمی، گازهای قابل اشتعال، گازهای قابل انفجار و تمامی گازهای خطرناک را داشته و یکی از حیاتی‌ترین ابزارهای دقیق‌ اندازه‌گیری موجود در صنعت است.. سنسورهای به کار رفته در گازسنج با توجه به نوع گازی که تشخیص می‌دهد متفاوت است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پیشوا