نشت یاب و آنالایزر گاز در پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا )

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


دستگاه سنجش گاز HS برای اندازه گیری مقدار گاز دی هیدروژن سولفات مورد است.فاده قرار می گیرد. مورد نظر را انجام دهید. در بحث انتقال و پالایش فرآورده های هیدروکربنی در تولیدات باید مقدار گاز HS سنجیده شود زیرا این گاز خطرناک و به شدت سمی است. و در صورتی که در محصولات هیدورکربنی از حد مجاز بیشتر باشد موجب عدم حفظ کیفیت محصول می شود و خطرات زیست محیطی، در خطر افتادن ایمنی و خوردگی زیر ساخت های نفتی می شود. نفت خام حاوی مقدار زیادی گاز HS است. که موجب کاهش کیفیت و ارزش آن می شود که به کمک

مونوکسید کربن با فرمول شیمیایی CO، یک گاز بی رنگ، بی بو و سمی است. و حتی مقدار کمی از نشتی این گاز باعث مسمومیت و یا مرگ می شود. است.فاده از نشت یاب های مونوکسید کربن، سریع ترین راه برای جلوگیری از مسمومیت ناشی از گاز مونوکسید کربن می باشد. شما می توانید با نصب یک دستگاه نشت یاب گاز مونوکسید کربن در منزل خود از خطرات ناشی از نشت و مسمومیت ناشی ازاین گاز جلوگیری کنید. این سنسور هم در زمان نشت مونوکسید کربن با اعلان آژیر افراد را از حضور مونوکسید کربن با خبر می کند و باعث می شود افراد به موقع اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

این ابزار دقیق دارای سنسور انعطاف پذیری است. که می توانید آن را در مکان های غیر قابل دسترس نیز است.فاده نمایید. معمولا در حین فرآیند پیدا کردن نقطه نشت، وقتی به نقطه مورد نظر نزدیک می شوید با انتشار آلارم افزایشی کاربر را از محل نشت آگاه می سازد. برخی از مدل ها قابلیت نصب ثابت در محیط را دارد و در محیط هایی که پایش پیوسته نشتی گاز مورد نیاز است. به کار می رود. عواملی نظیر واشر های قدیمی، پوسیدگی و ترک لوله ها سبب این نشتی ها می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پیشوا